Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik was ook bijna te snel geweest, Erik, maar ik bedacht het me nét op tijd. ;)

En UPC, daar moet je je niet door laten irriteren... dat verandert namelijk toch niet en sommige kruistochten moet je niet eens willen voeren.

UPC zit zo hoog in de irritatiezone van Erik......dat lukt nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Gisteren weer een top 1 irritatie..

Ik reed op de maas en waal weg (een stuk provinciale weg waar je 100 km/uur mag) draait er voor me een politie Trouan de weg op. Het hele stuk tot aan Beuningen rijdt oom agent op de bumper van z'n voorligger. Vervolgens wordt er afgedraaid zonder richting aan te geven, rijdt meneer 3x over een doorgetrokken streep en rijdt vervolgens met een gangetje van 45 km / uur door een wijk waar je toch echt 30 mag. Nadat er vluchtig een blik geworpen was op een school wilde de agenten weer vertrekken. Ik reed nog altijd achter oom agent en heb ze geseint om te laten stoppen en heb de heer in kwestie aangesproken op zijn gedrag. Natuurlijk kwam er de smoes dat ze op weg waren naar een melding bla bla bla, en ja hoor meneer we zullen erop letten. huh huh, zeker weten van niet. Op de maas en waal weg had ie rustig afstand kunnen bewaren, daar kun je toch niet inhalen. En daarop was ie uitgel.ld, nee meneer die indruk had ik niet. Nou ik wel!

Echt waar die mensen voelen zich echt boven de wet op de een of andere manier, en als gewone burger kun je hier dus totaal niets aan doen. Ja je kunt klagen bij de korpschef of bij een ombudsman, maar daar gebeurd helemaal niets mee. Kansloze figuren, machtsmisbruik. BAH!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon in die wijk en ik spreek regelmatig mensen aan op hun snelheid, dus ook deze agent. Er worden wel eens waterhoentjes of eenden overreden, ik moet er niet aan denken dat dat een keer iemand z'n huisdier of nog veel erger iemand z'n kind is. Ik heb hem ook gezegd dat ik van mening ben dat de Politie een voorbeeldfunctie heeft. Ik geloof alleen niet dat het aangekomen is.

Volgende keer zal ik vragen welk korps de agent bijhoort, dan kan ik daar een klacht indienen.

aangepast door bakkertje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reed nog altijd achter oom agent en heb ze geseint om te laten stoppen en heb de heer in kwestie aangesproken op zijn gedrag. Natuurlijk kwam er de smoes dat ze op weg waren naar een melding bla bla bla, en ja hoor meneer we zullen erop letten. huh huh, zeker weten van niet. Op de maas en waal weg had ie rustig afstand kunnen bewaren, daar kun je toch niet inhalen. En daarop was ie uitgel.ld, nee meneer die indruk had ik niet. Nou ik wel!

Mooie actie van jou Simeon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had graag net de titel hier aan willen passen , naar "mijn GROOTSTE irritatie van de dag "

Net boodschappen doen en doe de spullen in de kofferbak en zie dat de wagen na anderhalve week toch wel wat smerig is met resten van pekel.

Dus kijk in de portomonnee en zie dat het met de munten wel moet gaan.

Dus ff richting een handjob wascabine om ff de HD spuit en borstel en HD spuit er overheen te halen

Affijn na die handelingen glom hij me weer tegemoet en op voor de terug reis.

En op die terugreis zie ik op dat moment een prachtige reiger vliegen, maar hij zal gedacht hebben wat een ongelooflijk lelijke Skoda is dat !

Want dat eerst prachtige reiger werd in mijn ogen op dat moment de meest asso achtige vogelsoort

Hij ontspant die sluitspier van hem en loost in één keer een lading met scheit die precies op me linker zijraam en portier weet te komen !

Stond ik thuis weer met een emmertje en een spons die mest van me wagen te wassen.

Kennen die beesten niet ook net als wij gewoon op de pot gaan zitten ??????????????

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

procentueel gezien aan de hand van zijn lichaamsgewicht schijt zo'n beest nog meer dan een mens !!

en die sluitspieren van die beesten stellen echt niets voor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat diezelfde gisteren hier is voorbijgevlogen ook aan de linkerkant dan maar ineens de volledige wagen gewassen.

Vroeger hadden we kort bij ons huis een boom en daar zat ieder jaar een nest met "wilde" duiven in je kan het al raden wat men regelmatig vond op de wagen. Maar had een (zeer) tijdelijke oplossing daarvoor liet mijn zoon de wagen na een wasbeurt bewaken met een speelgoed geweer en geloof mij op dat moment geen last............maar nu is hij te oud en kan ik hem niet meer motiveren.

Dus de boom is tegen de vlakte gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel snelle je motiveert hem nu wel met een luchtbuks of paintbal geweer hoor

maw je moet wel met de leeftijd van hem meegroeien ! :doh: :dopey_h4h:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een luchtbuks of een paintbal geven aan iemand die graag battelfield 3 speelt wat zou daar het gevolg van kunnen zijn.

Hij heeft ooit de wagen staan wassen met een .....schuurspons..........meegroeien...zucht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft ooit de wagen staan wassen met een .....schuurspons..........meegroeien...zucht.

Goh zou hij dan toch een zoon zijn van een ex collega van me ?

Die collega stond ook met schuurspons de wagen te poetsen, voordeel ervan was dat je je nooit meer zorgen hoefde te maken dat hij nog ging glimmen

Was mooi mat wit geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schijnt dat Leonardo da Vinci al een ontwerp voor een vliegtuig had voor het geval er een motor zou worden uitgevonden, dat geïnspireerd was door vogels. Als hij geïnspireerd zou zijn geweest door reigers was de doorontwikkeling tot bommenwerper ook al in de vroeg moderne tijd voltooid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe