Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag

MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Nee joh hoeft helemaal niet.

Alleen voor die ouders die met de hele familie boodschappen gaan doen.

Bejaarden en schoolkinderen heb ik geen last van hoor !

eerste zitten toch altijd in de koffiehoek en de laatste groep sprinten die winkel door richting chips en snoep. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan heb je nog de racers, het kan niet vlug genoeg zorg dat je uit hun weg bent ongeacht waar je staat ze zijn te laat vinden winkelen ZO een tijdsverspilling ze konden met deze verloren tijd best wat anders doen en jij loopt ook in HUN winkel...in feite sta je in hun weg.

Ja ja zulke momenten zijn er ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

JAJA snelle die zijn er ook, en vervolgens staan ze later buiten precies voor de ingang/uitgang te ouwehoeren over niets met anderen.

Maar ja beter buiten ouwehoeren dan binnen in zo'n smal gangpad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge Marco, wat ben je weer aan het generaliseren... net alsof alleen schoolkinderen en bejaarden in de weg lopen... Iedereen kan d'r wat van, tegenwoordig... Komt door de ikke-ikke-ikke maatschappij... <_< Je kunt je er aan ergeren en tegelijkertijd beseffen dat je zelf misschien ook wel eens in de weg staat...en idd misschien een stukkie omlopen...

Mijn reactie was ook niet geheel gespeend van ironie... 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat een diploma moet worden ingevoerd voor het mogen gebruiken van zo'n rolmandje. De meeste mensen vergeten dat ze nog zo'n ding achter zich aan hebben ratelen, waardoor de blokkades verdrievoudigen.

Zo'n karretje hoor je voor je uit te duwen, zodat de minder bewust navigerende soortgenoten in ieder geval continu herinnerd worden aan het feit dat ze een ruimte innemend gevaarte hebben te besturen.

Die rolmandjes vallen trouwens ook voor je uit te duwen. Mooi bij-effect is dat niet navigerende soortgenoten er dan niet tegen aan bumpen, zoals bij je winkelkar, maar er ook echt fraai over struikelen. Je kunt hopen dat dit of voldoende prikkel is om toch te gaan navigeren of een heilzaam Darwin-mechanisme in werking zet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je naar de verkeerde super.

Bij ons op een enkeling na houden de kar altijd voor hun.

Maar ja dan gaan ze er een meter achterstaan en kun je nog niets op die band zetten.

TIP: smijt als eerste je toiletpapier op de band, ( hiermee kun je smijten) dan worden ze wakker en maken ze plaats voor je zodat je kunt laden op die band !

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Supermarkten willen toch altijd graag van alles doen om het de klanten naar de zin te maken?

Koffiecorners, kinderfrutsels, shake-apps met gepushte boodschappen, appie-apps, klantenkaarten, etc, etc.

Misschien een gat in de markt? 'Hoe gedraag ik me in de supermarkt zo efficient mogelijk, zodat ik zo vlotjes en soepeltjes mogelijk door de supermarkt en de kassa heen kom?' :idee:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wij zijn er van overtuigd als leden hier dat jij je daar volledig voor kunt afsluiten !

Dus niet zo bescheiden en hup aan het werk !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik het geduld niet voor... al die gestresste yuppen, de keuvelende bejaarden, de dreinende kinderen, de hopeloze vaders, de bakvis cassières, de verhitte carrière moeders. Neeuh, niet voor mij... :P

hahaha daarmee heb je al mijn supermarktfrustraties in één zin weten te vangen! De enige categorie die je niet noemt, zijn de rasechte huismoeders/ vaders, maar ja, daar heb je dan ook nooit last van! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha daarmee heb je al mijn supermarktfrustraties in één zin weten te vangen! De enige categorie die je niet noemt, zijn de rasechte huismoeders/ vaders, maar ja, daar heb je dan ook nooit last van! ;)

Helaas kennen velen de verkeersregels in de super niet, eenrichtingsverkeer in de padden, rechts houden, niet met z'n tweeen winkelen, veel mannen moeten zonodig mee met hun vrouw, weten niets te vinden en lopen in de weg. Dus alleen huismannen of huisvrouwen en uitbreiding van de koffietafel, met een biertje ef wijntje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij spreken vooraf af wie welke maaltijd bij elkaar shopt.

Dan volgt hooguit een kleine onderhandeling over welke knabbels etc worden ingeslagen, maar dat heeft als uitkomst meestal dat alle voorstellen unaniem worden aangenomen. Het begrip "in de weg" is dan alleen nog van toepassing op een overload aan knabbels in de voorraadkast thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan heb je nog de racers, het kan niet vlug genoeg zorg dat je uit hun weg bent ongeacht waar je staat ze zijn te laat vinden winkelen ZO een tijdsverspilling

Daar herken ik mezelf wel in :), ik moet me altijd inhouden om niet snel snel weg te willen zijn. Maar goed, statistisch gezien is het dus niet zo erg, aangezien alle andere leden hier blijkbaar de perfecte winkelbezoekers zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij onze grootgrutter is het mogelijk om de handel zelf te scannen met een handzaam apparaatje dat je bij de ingang uit het rek kan trekken. Ideaal: geen rijen bij de kassa, niet je boodschappen drie keer in je handen en toch gewoon alle kortingen en goodies meepakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij onze grootgrutter is het mogelijk om de handel zelf te scannen met een handzaam apparaatje dat je bij de ingang uit het rek kan trekken. Ideaal:

Ohhh, vandaar dat ik je nooit zie staan bij de kassa in de rij met de meest gezellige mensen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij onze grootgrutter is het mogelijk om de handel zelf te scannen met een handzaam apparaatje dat je bij de ingang uit het rek kan trekken. Ideaal: geen rijen bij de kassa, niet je boodschappen drie keer in je handen en toch gewoon alle kortingen en goodies meepakken.

Dat doe ik ook standaard. Daarmee ontloop ik wel de "ik-mag-toch-wel-ff-voor-want-ik-ben-oud/bejaard/zielig/anderszins-types", maar aangezien er nog geen gescheiden winkelpaden zijn voor zelfscanners en ouderwetse winkelbezoekers, ontloop ik niet de overige "de-hele-winkel-is-van-mij-types". :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe