Ga naar inhoud

Humor


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Een Belg komt met zijn auto een straat in gereden die af is gezet door de politie.

Hij draait zijn raam open en vraagt aan de agent wat er aan de hand is.

De politie agent antwoordt “We zijn op zoek naar een serie verkrachter”.

De Belg wenst de politie succes met zoeken en rijd weer weg.

20 minuten later komt die zelfde Belg aangereden, draait zijn raampje open en zegt tegen de agent

“Ik heb er lang over na moeten denken, maar.. ik doe het!”

Link naar reactie
Delen op andere sites

De twee vrienden Bert & Ernie ontmoeten mekaar :

Bert : 'Ik ben sinds enkele jaren bezig met jagen, maar ik zoek een nieuwe uitdaging'.

Ernie : 'Dan heb ik iets voor je. Zoek naar een grot in het bos en doe daar de brul van een beer na. De beer zal naar buiten komen en dan kan je hem neerschieten.'

Bert : 'ok komt in orde, bedankt!'

Enkele weken later verneemt Ernie dat Bert in het ziekenhuis ligt met een gebroken been, gebrokken ribben, etc.

Hij beslist van op bezoek te gaan bij Bert in het ziekenhuis.

Eén keer aangekomen in de kamer :

Bert : 'Als ik genezen ben dan zal ik je eens een lesje leren!!'

Ernie : 'Hoezo, wat is er dan gebeurd, heb je de grot niet gevonden?'

Bert : 'Oh ja, toch wel, na even zoeken in het bos, vond ik de grot. Ik heb de brul van een beer nagedaan......maar nu kwam daar toch wel een trein uit zeker...'

aangepast door Ikke_zelf
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalig kerstfeest:

:D :D :D :D

Die Vlaamse "ij"-klank doet dan ook nog denken aan de begintune van Flipper, ook zo'n truttig klinkend koortje: "wat een dolfijn, om trots op te zijn". Bel de opvoedingslijn.

aangepast door Skoody Boo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan dit nog onder het kopje humor ?

Per definitie vallen clowns, ook onder de paraplu van de Nederlandse verplichte gesubsidieerde humor, hieronder.

Wat kost zo’n rode neus?

Verschenen op 05-01-2012 in dagblad Metro, FeaturedLeestijd: ongeveer 2 minuten.

Deze akte is opgetekend op donderdag 5 januari 2012. Heden, geheel helder van geest en wilsbekwaam, verklaar ik, Luuk Koelman, het volgende. Mocht ik als hoogbejaarde ooit in een toestand geraken waarin ik louter met voorovergezakt hoofd wat voor me uit pruttel, in concreto; mocht ik ooit dement geraken, gelieve mij te vrijwaren van iedere vorm van contact met de zogenaamde ‘CareClown’: een speciaal voor ouderen met dementie bedachte variant op de CliniClown.

Als kind al, had ik een hekel aan clowns. Het zijn volwassenen die zich anders voordoen dan zij in werkelijkheid zijn. Bij hen is niets wat het lijkt. Neem nu de CliniClown, een professionele mallerd die “trek eens aan mijn vinger” zegt tegen kankerpatiëntjes. Wat kost zo’n rode neus? Ik heb er het online jaarverslag van Stichting CliniClowns op na geslagen. Om één clown een jaar lang aan het werk te houden, heeft Stichting CliniClowns twee ton euro nodig. Ik herhaal: Twee. Ton. Euro. Voor. Eén. CliniClown. Een deel van die twee ton is salaris, de rest is overhead. Wat vooral steekt: geen enkele CliniClown stelt zichzelf de gewetensvraag hoeveel extra verpleegkundigen je voor twee ton aan het werk helpt.

Gelukkig kampt Stichting CliniClowns met twee structurele problemen. Eén: de bevolking vergrijst, dus steeds minder kinderen. En twee: de voortschrijdende medische wetenschap, waardoor de weinige kinderen díe al in een ziekenhuis belanden, er meestal snel weer uit zijn. Arme CliniClowns, nog even en ze zitten werkloos thuis. Wie betaalt dan de hypotheek? Vandaar het nieuwe zusje van Stichting CliniClowns: de CareClowns. Zij brengen “een geluksmoment voor ouderen met dementie”.

Een groeimarkt, want de maatschappij vergrijst en maar liefst één op de vijf ouderen raakt dement. Zo kan het overschot aan CliniClowns mooi aan de slag als CareClown. Hebben dementerende bejaarden iets aan CareClowns? Volgens de CareClowns zelf wel. Eentje van hen tegen een journalist: “Je ziet dat ze ervan genieten. Bij sommigen blijkt dat alleen al uit het feit dat ze even wakker worden en hun aandacht vestigen op de clowns.”

Dit wordt een epidemie. Ik gruwel nu al bij de gedachte dat een goed betaalde CareClown medio 2049 een liedje komt zingen voor meneer Koelman, over een ballonnetje dat danst in de wind. Spannend hoor – zal meneer Koelman reageren? Natuurlijk reageert meneer Koelman. Hij stopt heel even met sabbelen op zijn onderlip en murmelt iets. Precies zoals hij zou doen wanneer een vrijwilliger van de kinderboerderij een heel lief wit konijntje bij hem op schoot zet. Liefde hoeft niet veel te kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eindelijk ontdekt waarom ik zo moeilijk afval!

Ik was mijn haar namelijk met shampoo

en tijdens het spoelen loopt die shampoo langs mijn lichaam omlaag.

Dat is op zich niet zo erg...

Maar op het etiket staat; GEEFT MEER VOLUME.

Ik ga nu maar overschakelen op een afwasmiddel.

Het etiket is veelbelovend;

VERWIJDERT ALLE VET, ZELFS HET MEEST HARDNEKKIGE.

:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe