Ga naar inhoud

Humor


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van het veelvuldig gebruik van de verfoeilijke kreet RTFM:

stel ik voor dat we voortaan allemaal netjes in het gareel moeten marcheren en acteren. Vooral niet zelf nadenken en dingen uitzoeken, da's niet cool.

Terug in je cubical! 'gij de moderne kantoorslaaf, gij zult orders opvolgen!' :notworthy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hedenmiddag, 2 schilders doen bij ons de balkons. Die van beneden, een ras_Amsterdamse jongen, vraagt op een gegeven moment roepend naar zijn Surinaamse collega boven: ben jij ook al bijna klaar. Nee hoor, nog lang niet. Waarop de eerste opmerkt: zeker slakkensoep gegeten gisteren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vakantie in Engeland:

Mevrouw Punt was niet te spreken

over haar vakantie in Engeland...

...Ze noemden haar steeds Miss Punt.

=========================================================================

Man ruikt cake:

Een man van 85 ligt beneden in de kamer op z'n bed. Hij is ernstig ziek en heeft niet lang meer te leven. Op een geven moment wordt hij wakker en ruikt een heerlijke geur vanuit de keuken. Zelfgebakken cake! Hij roept een paar keer naar z'n vrouw, maar die hoort hem niet. Uiteindelijk krijgt hij zo'n trek in een plak cake dat hij besluit om toch maar zelf naar de keuken te gaan. Met veel moeite weet hij al kruipend de keuken te bereiken. Met z'n laatste krachten probeert hij een plak cake van het aanrecht te pakken, maar op dat moment krijgt hij een gigantische klap op z'n hoofd... "Afblijven!" zegt z'n vrouw.

"Die is voor NA de begrafenis."

===============================================================================

Waar ben je nu?:

Mijn vrouw belde laatst behoorlijk kwaad naar mijn gsm: "Awel ... waar zitte gij nu?!?!" Ik antwoorde: "Awel schatteke, herinnerde u nog dat juwelierswinkeltje waar je lang geleden die diamanten halsketting zag, er onmiddellijk verliefd op werd en ik dat graag voor je wou kopen maar er toen simpelweg het geld nog niet voor had en ik zei: "Schat, ooit gaat dat van jou zijn!" Mijn vrouw een beetje giechelend en lichtjes blozend antwoordde zacht: "Ja, dat weet ik nog lieveling." Ikke: "Awel, ik zit in 't café vlak ernaast!"

======================================================================================

Een gesprek tussen vijf chirurgen:

De eerste chirurg, van Gent, zegt: "Ik heb het liefste boekhouders op mijn tafel,

want als je die opent, vind je alle organen genummerd, en dat is vreselijk

gemakkelijk."

De tweede, van Hasselt, antwoordt: "Ja, maar je moet eens

elektriciteitsmannen op je tafel leggen, alles in hun lichaam is geordend

volgens de kleurcode."

De derde, van Nieuwpoort, repliceert: "Nee, de bibliothecarissen zijn het

beste om te opereren, alles in hun lichaam ligt op alfabetische volgorde."

De vierde, van Halle, zegt hierop: "Weten jullie, ik heb het liefste de

constructiebouwers, die mannen hebben er begrip voor als je reserveonderdelen

over hebt."

De vijfde, een Antwerpenaar, zegt uiteindelijk: "Ge zijt allemaal goe mis.

De politiekers zijn 't gemakkelijkste. Geen ruggengraat, geen hart, geen

ballen, geen hersenen, en ge kunt hun gat met hunne kop verwisselen!!"

=============================================================================

Hersencel in mannenhoofd:

Een hersencel komt aan in het hoofd van een man. De cel roept: "Hallo, is hier iemand? Hallooooooo!" Na een paar uur tevergeefs roepen valt de hersencel uitgeput in slaap. Wat later wordt hij gewekt door een andere hersencel die vraagt: "Wat doe jij hier? De rest van ons zit beneden."

================================================================================

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe