Ga naar inhoud

SFE M&G 2012 reacties en foto's van de dag !


Antera
 Delen

Aanbevolen berichten

Het was gezellig en heb me goed vermaakt. Volgens mij was er genoeg voor een weeshuis. Enigste jammere natuurlijk dat die goede man niet vriendelijk wilde zijn en we van het terrein zijn af gestuurd.

Foto's voor zover die gemaakt zijn zijn welkom en natuurlijk ieders ervaringen.

p.s. hoop dat iedereen tevreden is met de vagcom aanpassingen aan hun auto

PC-fre@k: Gelieve alle foto's hier in de gallery te plaatsen: http://www.skodaforum.eu/gallery/album/108-mg-oosterbeek-26-05-2012/

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat er weer en apart topic komt voor de foto's en hoe geweldig het was.........

En dat was Het hoor!

Zit nu weer thuis, afgekoeld aan de rand van het zwembad (hier in ZH is het 't het warmst geweest schijnt).

Het was leuk en voor herhaling vatbaar.

Ook namens Ilse dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad een erg geslaagde dag geworden, leuk om veel bekenden van het forum in het echt te ontmoeten.

We hebben tijdens de afterparty 50m verderop uiteindelijk ook nog wel gelachen om dat bijzondere heerschap, dat niet zou misstaan als type in een aflevering van Koot & Bie.

Antera: dank voor de VCDS-aanpassingen - het hele wagenpark dat tijdens de meeting aanwezig was, is dankzij jouw inzet naar ieders wens ingesteld. Ook dank aan de organisatie uiteraard, die heeft deze dag mogelijk gemaakt. En de anderen: bedankt voor de aanwezigheid en gezelligheid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was weer een leuke dag met een hele mooie opkomst. Zo zeer zelfs dat inderdaad er de nodige onvrede ontstond bij andere parkeerdeelnemers over dit leuke gezelschap. In plaats dat ze nu medelijden hadden met al die sukkels die a) een Skoda rijden en B) kennelijk bijna allemaal motorpech hebben (bijna alle motorkappen zijn open geweest), maar nee hoor....

Dus er maar een reistheater van gemaakt en afgedaald naar de nederingen van de Rijn/ Waal. Voor mij geen straf, want daar moest ik natuurlijk toch zijn voor de schatjes... Ja, ik heb ze gevonden, alle drie!

Alle deelnemers dank en natuurlijk in het bijzonder de organisator(en), goed/ knap gedaan met het mooie weer trouwens ;) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Als we te veel gaan uitstallen aldaar dan is dat gezelschap vast not amused dat er een of ander Skoda-zigeunerkamp is ontstaan op de door hen afgehuurde toplocatie."

Aldus de organisator van de M&G

Helaas heb ik de perceptie van dat gezelschap beter ingeschat dan ik gehoopt had. Maar ik vond het nog steeds een erg leuke dag. Pim bedankt voor de olietemperatuur, Ronald voor het testen t.b.v. het omvormerprobleem, Hobbel voor het aandraaien van de laadluchtkoelerboutjes en verder technische uitleg, en verder natuurlijk ook alles en iedereen voor al het begedragene!

O, en Steven, die Belgische cremekoeken waarvan voor die room de koeien nog maar zo pas gemolken waren, mijn vrouw heeft er eentje op, en werd bij de eerste hap helemaal dolgelukkig van de smaak! We hebben er nu nog 5 :). Verder schakelen wij hier van gewoon brood de komende dagen even over op stokbrood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het was idd weer een succes! Dank aan allen voor de geslaagde dag.

En Erik, we hebben ons keurig gedragen. Er was tegelijkertijd een trouwerij aan de gang en men stoorde zich blijkbaar aan onze aanwezigheid en/of was bang dat de gasten geen parkeerplek meer zouden kunnen vinden. Die sikkeneurige oude heer (het zou me niet verbazen als hij adellijk bloed door de aderen heeft vloeien) was erg onvriendelijk (particulier terrein, binnen 5 minuten wegwezen) en ik vind dat wij allen nog heel netjes zijn gebleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat hoor ik nou? Hebben jullie je misdragen?

Erik twijfel je aan ons ????

Nee die meneer die eigenaar was van de openbare parkeerplaats , die heeft zich mesdragen naar ons nette heerschappen en de twee dames.

En toen zijn wij maar zo netjes geweest om maar niet de politie te bellen maar een plek aan het water op te zoeken met een echte Dixie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames en de heren, ik heb jullie reacties van de ook in mijn ogen geslaagde dag hierheen verplaatst zodat we een klein beetje een uitsplitsing houden van de dag zelf en de organisatie ervoor !

aangepast door EdK
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnaast nog IEDEREEN bedankt voor alle lekkernijen! Ik heb vlaai, quiche, cake, alcohol vrij bier en cola op! Complimenten voor alle deelnemers en ook de cadeaus die vanuit Belgie zijn meegenomen door Snelle werden erg gewaardeerd door Marco! Hij stond helemaal perplex.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O, en Steven, die Belgische cremekoeken waarvan voor die room de koeien nog maar zo pas gemolken waren, mijn vrouw heeft er eentje op, en werd bij de eerste hap helemaal dolgelukkig van de smaak! .

Deze zijn inderdaad nog en extra vermelding waard, heerlijk waren ze!

Nogmaals dank voor de organisatie, maar we hebben er met z'n allen een leuke dag van gemaakt!

Ook Ilse vond het een relaxte sfeer, prettig gezelschap en heeft zich op haar gemak gevoeld.

Volgende keer mogen er best wat meer vrouwen mee (er was imers eten/drinken genoeg) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat jammer dat uiteindelijk iedereen weggestuurd werd?! Kwam toch niet door de muziek explosie? hahahahaha :huh::oB)

Maar overal was het een leuke ,gezellige en geslaagde meeting!!! Organisatie ook erg bedankt en uiteraard PCfre@k en Antera!!

Ps., volgende keer weer eerst daar de meeting, spitten we met ze alle eerst het terrein om! en gaan we erna wel ergens anders in de mooie omgeving staan! hahahaha Die Yeti's hadden dat allemaal makkelijk kunnen doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is zeker voor herhaling vatbaar we hadden de weergoden mee, behalve een mannetje met een stokje:-)

Er was een massa eten...lekker.

En de dames waren ook moe en tevreden van het dagje winkelen.

Nog iets lekkers gegeten in Arnhem, omstreeks 22 u waren we terug thuis met de rest van de cake.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelieve alle foto's hier in de gallery te plaatsen: http://www.skodaforu...eek-26-05-2012/

(je kan ze desnoods daarna linken in een post via de editor, knop: 'my media')

Wat een top dag mensen! En amai wat een eten was er aanwezig, we hadden makkelijk de bruiloft kunnen runnen geloof ik... Ik hoop dat de Citigo ook nog een mooie aanvulling was :) Waarvoor dank aan Skoda De Waal te Tiel / SmiLease Midden Nederland. Ook dan voor alle Skoda spullen, maakt het geheel van de 22 skoda's (incl. de nieuwste telg, de Citigo) nog completer. :1e:

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren en Ilse de Lange, het was een geslaagde dag, we hadden het juiste weer, in eerste instantie de juiste parkeerplek en op de Roomster na alle type Skoda's.

En u allen bedankt wel voor de geweldige dag, maar bedank ook u zelf want we maken samen het forum aantrekkelijk en gezellig maar ook dit soort meetings. We hebben allen kunnen ervaren dat één persoon een negatief stempel kan drukken.

En gelukkig was dat geen van de leden, want die zijn allen met een lachend gezicht en goed humeur aangekomen.

En kijk eens wat er alleen aan eten en drinken stond uitgestald !! Dat was bijna meer dan wat het Landgoed in zijn voorraadkamers had staan !

En toen ik op bepaald moment eens even rustig alleen op de parkeerplaats rond stond te kijken, tsja toen zag ik groepjes van mensen staan of zittend praten of druk doende bezig met een laptop waarna je opeens ruitenwssers zag bewegen ondanks dat het droog was.

Dan stonden er mensen rond een Citigo drommen en ondanks dat deze oficieel pas over 2 weken bij de dealers staat, stond er al wel één bij ons op de meeting.

En ondanks dat het een grijze import was met nog de de oude logo's waren we allen verbaasd over het kleine dondersteentje van de Skoda familie.

Wat een relatief grote kofferbak voor zo'n klein karretje, oke het is een diepe bak en hierdoor een hoge tildrempel maar het is Skoda toch weer gelukt om die ruimte te creëren.

En dan het motor compartiment, er was nog ruimte over en een koplamplamp vervangen gaat nog gemakkelijker bij de citigo dan bij een Yeti.

Ja, Skoda heeft weer een leuk model op de markt weten te brengen die voor mooie verkoopcijfers kan gaan zorgen als de recessie optrekt en we alleen weer meer kunnen en mogen besteden.

Tsja en dan is er opeens een boel tumult en zie ik een oud zuur kijkend manneke opeens tussen een boel leden zich dapper staand houden ?

Dus ik nog eerst kijkend naar een naamlabel op zijn shirt welk lid nu opeens van een lachend gezicht naar een zuur kijkend gezicht is veranderd.

Maar helaas had de man geen skoda en derhalve dan ook geen skodaforum lid, maar wat of wie is hij dan ?

Afijn de beste man die bevangen was door de warmte bleek de eigenaar te zijn van het landgoed en sommeerde ons in een niet reële tijd te verdwijnen van de parkeerplaats.

En waarom ? Het was een priveparking van het landgoed ?

Maar bij aankomst heb ik nergens zien staan dat het ook maar een priveparking was door middel van borden

Ook nergens zien staan dat er een wegsleepregeling bord stond.

Maar goed meneer bleef volhouden en ging bijna een negatief stempel drukken op onze gezellige dag, dus hebben we besloten om naar een parking in de buurt te gaan met een fiets pontje.

En tsja daar aankomend stond deze ook vol maar we hebben het voor elkaar weten te krijgen om onze wagens daar weg te proppen naast andere wagens.

En persoonlijk was ik even bang dat het het eind van de dag zou gaan worden, maar na een 10 minuten hadden we de draad weer aardig opgepakt en ging de meeting weer in gezelligheid verder.

En de laatste leden vertrokken uiteindelijk om 6 uur in den middag en na wat ik vernomen heb waren de laatste rond de klok van 10 uur den avond weer thuis.

Heren en dames mijn dank voor het komen het lachende gezicht wat u meebracht met de Skoda en het overvloedige eten waar we niet één maar wel twee weeshuizen mee hadden kunnen voeden !

Volgende keer maar het vlaamse land dan bezoeken ?

aangepast door Wasmachineman
Ilse de Lange erbij gezet
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je wel eerder kunnen vertellen dat dat Ilse de Lange was! Heeft n.b.naast me in Henk gezeten

En niet samen tijdens het korte ritje gezongen dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe