Ga naar inhoud

SFE M&G 2012 reacties en foto's van de dag !


Antera
 Delen

Aanbevolen berichten

Ja, ik was al aan het zoeken hoe ik de naam kon corrigeren. Ik bedoelde Antera. Bij deze de correctie en excuses aan Antera

Nooit geweten van die titels. Ik zal mijn best doen om hoger op te klimmen op de forum ladder; ik zou eigenlijk wel RS willen bereiken (dat zijn mijn initialen en natuurlijk mijn Fabia).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar die heeft nog nauwelijks gereden en ik 42k km. Wel zaak om te blijven controleren lijkt me. Ook leuk, bij beurt aan dealer vragen of ze dat ook ff kunnen controleren

Werken daar dan krachten op waardoor ze losser kunnen gaan zitten? Ik zou zeggen "vast is vast" en "los is dus nooit helemaal vast geweest".

Link naar reactie
Delen op andere sites

boutjes kunnen lostrillen

Maar ook loskomen vanwege dat het meteriaal wat ze vast houden steeds warm koud wordt dus rek krimp

ook dan komen boutjes los

En ja je kunt loctide nemen maar met nadeel dat als het los moet je de boel moet warmstoken

Maar je kunt ook vragen aan moeders den vrouw of ze nog een potje nagellak heeft staan die ze niet meer mooi vind kwa kleur.

En hier na het aandraaien van den bout een lik van geven op materiaal en bout.

Als het dan verschoven of breukvorming heeft weet je in iedergeval dat je weer aan de slag moet

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik heb me ook vermaakt om jou bezig te zien met je kookgerei. Mooi dingetje moet ik zeggen!

De beste man lulde volgens mij 110% uit zijn nek. Die weg waar wij aan stonden (ja, weg!) staat ook op de kaarten. Ofwel, de openbare weg met straatnamen. Ik zal deze week (als er even tijd is) verder uitzoeken hoe het zit om de man in ieder geval te laten weten dat hij dat soort hartaanval prikkels voortaan achterwege kan laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh, laat gaan.... Die man stond zaterdag al met gierende hartkleppen vonken te trekken, omdat wij niet binnen 30 seconden weg waren (wat een zeer onredelijke eis was, overigens). Een tweede confrontatie met een Skoda-rijder overleeft die 110-jarige zuurpruim misschien niet. ;)

aangepast door Cyrus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, als de man een hartaanval gekregen zou hebben hadden we ons zomaar op zijn minst aan doodslag schuldig gemaakt zo kwaad als we hem gemaakt hebben.

Maar het "incident" was natuurlijk wel een "leuke" afwisseling van de mooie dag en zorgde voor nog meer afwisseling ;) .

De man had op zich natuurlijk een punt (van zijn standpunt uit gezien). Het is een semi-openbaar landgoed en de parkeerplaats is (logischerwijze/ redelijker wijze) met name bedoeld voor de gasten van de uitspanning. Dan komen er opeens een stelletje skoda-zigeuners en bouwen hun tentenkamp op en gaan breeduit op de parking zitten terwijl de nodige mensen nog een plekje proberen te zoeken (die er dan niet is). Laten we eerlijk zijn, dat het er zo druk zou worden hadden we 's morgens natuurlijk niet voorzien anders hadden we ons (letterlijk) anders opgesteld.

Of en wat de oude man nu eigenlijk met de uitspanning te maken had weet ik trouwens nog steeds niet, maar goed, hij maande ons om te vertrekken. Dat ging niet helemaal zonder slag of stoot en verhoogde de wederzijdse irritatiefactor behoorlijk. Op zich is zo'n escalatiefase wel grappig om te zien trouwens, net echt (gelijkenis met het forum zijn puur toeval)....

Na uitwisseling van de nodige (ir)relevante argumenten/ eisen zoals het al dan niet openbaar zijn van de parking en het binnen luttele seconden vertrekken hebben we dan toch maar het principe gehuldigd van "der Klügere gibt nach" en zijn we met boter op ons hoofd in de zon gaan zitten.

Rest ons de vaststelling dat het een geweldige dag was met een zinvol en leerzaam eerste gedeelte waar het nodige geschroefd is en de nodige bitjes en bytjes zijn aangepast, en een onspannen tweede gedeelte als gevolg van een incident dat stof voor anekdotes / wilde verhalen is. Ook dat tweede gedeelte was de moeite waard en in ieder geval een stuk warmer. Ben trouwens benieuwd wanneer de eerste wilde verhalen komen dat de man ons met een dubbelloops jachtgeweer verdreven heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een prachtige verhalen weet jij toch steeds te produceren, Sodela. Je hebt echt journalistiek talent!

Ik stel me overigens voor dat het landgoed behoort aan een adellijke familie die nog net het hoofd boven water weet te houden door zich voor dit soort evenementen (trouwerijen e.d.) te lenen. Na klachten van chique bezoekers die met een Range Rover waren gekomen en niet amused waren over de Skoda zigeuners, heeft men opa er op af gestuurd met de woorden: je ziet maar dat je ze zo snel mogelijk weg krijgt, anders krijg je geen borrel vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de foto's die ik gemaakt heb in dit topic gezet. Daar waren ze net iets beter op hun plek ;) Aan meer foto's ben ik niet toegekomen - de beperkte tijd die ik had, heb ik gebruikt om een aantal van de forumleden te leren kennen. Dat vond ik belangijker én leuker! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen graag gedaan en ook ik heb meer tijd in de auto's door gebracht met de laptop. Dit was savonds wel te zien mijn rechterschouder was goed verbrand en de andere zijde totaal niet. Volgende keer graag wat meer rechts gestuurde auto's :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, als de man een hartaanval gekregen zou hebben hadden we ons zomaar op zijn minst aan doodslag schuldig gemaakt zo kwaad als we hem gemaakt hebben.

Maar was dit gebeurd dan hadden we de meeting wel uitgezeten op de parking en hadden we daarna met zijn allen gratis kost en inwoning gehad voor minimaal 1 dag ! ( toch ?? )

Dit was savonds wel te zien mijn rechterschouder was goed verbrand en de andere zijde totaal niet. Volgende keer graag wat meer rechts gestuurde auto's

Maw je moet het engelse forum goed in de gaten houden en zodra ze daar een meeting hebben je meteen inschrijven met wel de eis dat de zon schijnt omdat het andere deel van je lichaam bruin moet worden en dat dit alleen bij hun kan gebeuren en niet op vaste wal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een prachtige verhalen weet jij toch steeds te produceren, Sodela. Je hebt echt journalistiek talent!

Ik stel me overigens voor dat het landgoed behoort aan een adellijke familie die nog net het hoofd boven water weet te houden door zich voor dit soort evenementen (trouwerijen e.d.) te lenen. Na klachten van chique bezoekers die met een Range Rover waren gekomen en niet amused waren over de Skoda zigeuners, heeft men opa er op af gestuurd met de woorden: je ziet maar dat je ze zo snel mogelijk weg krijgt, anders krijg je geen borrel vandaag!

Wij hebben de rangerover in kwestie zo ongeveer over onze tenen op een LEGE parkeerplaats zien binnenlopen.

Er stapten twee hoogpolige dames (?) uit, die ons misprijzend en neerbuigend haast, hebben bejegend.(was wederzijds)

Bij dit soort type dames, zou men mooie benen verwachten, maar het tegendeel bleek waar.

Goedemorgen juffrouw Jannie , wat een kavaljes van dichtbij,zo in de ochtendzon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe