Ga naar inhoud

Nieuwtje van de dag


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

ik bewaar hem ook als reserve, doet het nog wel (met plakbandje er om). Die dingen zijn hier denk ik ooit verwisseld en ik vermoed dus dat deze van Pieta is geweest, want ik kwam er laatst achter dat ze een Ipod/Iphone lader ook gewoon aan de draad uit het macbook trok en die was dus ook op dezelfde manier kapot. Nu doet ze dat niet meer, maar ik denk dat het met deze ook misschien wel een tijd gedaan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had recentelijk, via eBay, een JJC tough memory card case besteld en ontvangen.

$(KGrHqV,!qME-ZV5U4mIBPnrCTb--!~~60_12.JPG

Maar eentje ervan was wat beschadigd op het randje van de waterdichte sluiting.

Heb een mailtje gestuurd (met foto) naar de shop in HongKong, die reageerde onmiddelijk met excuses en dat ze binnen een dag een nieuwe zouden sturen.

En idd, nu een weekje later, ligt er een nieuwe op de deurmat. Wederom helemaal uit HongKong, verder geen kosten.

Dat noem ik nog eens service! En dat voor een paar eurootjes...

Daar kunnen ze vaak in Nederland nog wat van leren.

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is vaak het mooie van Ebay, het duurt even maar je hoeft je niet druk te maken over beschadigingen of dingen die ontbreken. Ze sturen ze gewoon na en hoeven vrijwel nooit het origineel te hebben. Heb dat 1 keer gehad op de tig aankopen, heb toen (gedeeltelijk) mijn geld terug gekregen als compensatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de toiletten van de overheidsgebouwen in de Zweedse regio Sörmland, in het centrum van het land, net te houden, stelt de Linkse Partij in de Zweedse regio Sörmland voor dat in de gebouwen van de overheid de mannen gaan zitten om hun blaas te legen. De regionale raad heeft nu een jaar om het voorstel te bestuderen.

Volgens Viggo Hansen, die het voorstel mee indiende, zou die maatregel niet alleen voor meer hygiëne zorgen, het zou ook het aantal prostaatproblemen verminderen. Daarnaast zou zittend plassen 'bijdragen tot een beter en langer seksleven.'

Hij benadrukte echter dat dat niet betekent dat de politiek zich wil mengen in de toiletgewoontes van de bevolking. 'We willen mannen de optie geven om een schoon toilet binnen te gaan', zei hij aan de Zweedse televisie.

De politieke tegenstanders van Hansen vinden dat hij te ver gaat en denken dat het moeilijk zal zijn om de uitvoering van dat nieuwe reglement te controleren.

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij mogen hier thuis niet anders, en terecht. Er zijn inderdaad mensen bij die duidelijk hun stempel achterlaten. Buiten de deur doe ik het trouwens niet, of ik moet bij iemand op bezoek zijn die dezelfde regel hanteert (alleen - dus niet in een groep mensen waarvan ik weet dat ze het toch niet doen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe