Ga naar inhoud

Nieuwtje van de dag


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Het is meer een heel duur stukkie speelgoed.

Want nuttig & handig? Nee, dat niet.

Maar zo heeft de een (genoeg) poen voor een R8 (wel een fraai stukje technologie!) en de ander een supervlieger, de volgende turbo hardloopschoenen, RC-quadrocopters, DSLRs, barbeknoeis, etc, etc.

Op zich niks mis mee, maar idd zijn (be)rijders van dit soort type auto's vaak ook 'foute' types. En dat bevestigt het cliché dan weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar sommigen overdrijven zo, dat vind ik dan vaak zo stuitend. Moet dan altijd denken aan het gedrag van veel mannelijke collega's (denk aan een militair milieu) in een mess op het moment dat een of meer vrouwelijke collega's zich in het gezelschap mengen. Krijg dan nog steeds last van plaatsvervangende schaamte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ja, soms is het ook correct om correct te (willen) zijn en niet vanuit een intrinsieke motivatie. Dat wordt dan vaak bedoeld wanneer het in verwijtende zin wordt gebruikt.

maar als ik slap lul komt dat doordat ik door slaapgebrek wat licht in het hoofd ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, snap het. Maar ik vind het ook niet verkeerd als iemand correct is/doet, ook al komt het niet voort uit zijn intrinsieke motivatie. Is dan een vorm van fatsoen.

Maar ik begrijp het wel, het wordt vaak in verwijtende zin gebruikt wanneer men vindt dat politieke correctheid wordt getoond om iets onwelgevalligs te verbloemen of te negeren. En dan vind ik het maar een rare uitdrukking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

http://calorielab.com/news/2012/05/17/tokyo-ham-cybele-human-genital-banquet-not-illegal/

Mao Sugiyama, een zelfbenoemde 'a-seksueel' uit Tokio, heeft zijn eigen geslachtsdelen gekookt, gekruid en geserveerd op een chique diner in Japan.

Meestal wordt het woord 'a-seksueel' gebruikt om iemand te omschrijven die geen seksuele gevoelens heeft. Maar Sugiyama gebruikt het woord om te laten zien dat hij zich niet aansluit bij zowel mannen als vrouwen. Hij kreeg een lading reacties na een tweet waarin hij zei zijn edele delen als een maaltijd aan te bieden voor 100.000 yen. Hij beloofde de lichaamsdelen te zullen bereiden zoals de koper dat beliefde, op een eigen gekozen locatie.

Een paar dagen na zijn 22ste verjaardag, ging Sugiyama onder het mes. De kunstenaar liet zijn penis, testikels en scrotum verwijderen. Die werden verdeeld onder vijf mensen en geserveerd met champions en peterselie.

In Japan is veel ophef ontstaan rondom de gebeurtenis. Volgens door CalorieLab geciteerde autoriteiten is kannibalisme in het land niet illegaal. Bekijk de (schokkende) foto's van de gerechten hier.

【拡散希望】私の男性器(完全陰茎+睾丸+陰嚢)の料理を10万円で提供します。日本人/摘出時

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe