Ga naar inhoud

Nieuwtje van de dag


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb vanmorgen (blijkt achteraf) een vogeltje doorgereden. Hij hing aan m'n onderste grill (die ene helemaal onderaan). Lekker green zo'n greenline, als hij een paar cm hoger was geweest had ik het beestje misschien kunnen laten leven.

Ik heb het beestje maar zo snel mogelijk na het gezien te hebben verwijderd zodat ik anderen er niet mee confronteer. Was toch een luguber gezicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je hem wel een mooie begrafenis gegeven Ronald ?

Dus mooi kuiltje vogeltje erin kuiltje dicht met heuveltje erop en een kruis van twee ijslolliestokjes met RIP erop en een madeliefje als bloementje ?

En krijgen we hier nog een condelance topic waar we ons medeleven kunnen tonen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euhm, kijk eens naar buiten. Zo zag het er toen ook uit. Ik wilde voorkomen dat hij boven zou komen drijven, dus heb een grote vuilniszak om mijn hand gedaan. Arme beestje met zijn koppie uit de gril gehaald (alles nog geheel intact), in de zak gedaan, grill schoongepoetst en hem onderin de grote container gelegd. Hij zal vroeg of laat vanzelf gecremeerd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het schoonmaken van je gril was in deze belangrijker dan als eerste een eerbetoon aan het vogeltje ?

Tsjjjjjjj, Ronald jammer gemiste kans, je staat ver van de natuur af die je met respect behoort te behandelen hoor !

Begraven van het vogeltje zorgt ervoor dat de wurmen en maden weer voedsel hadden gehad dat de verdere natuur weer zijn voordeel uit had kunnen halen.

Deze keer zal ik het door de vingers zien, maar verwacht de volgende keer wel dat je ook een beestje een waardig kuiltje in de grond geeft !

:rip2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Skoody en zo gaan zijn broertjes ook dood door gebrek aan wurmpjes

En tsja een dood diertje moet minimaal 60 cm de grond in Ronald, dan wordt hij niet opgegraven door andere diertjes die er ziek van kunnen worden !

:rip2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe