Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

je gaat toch niet verwachten dat ik naar die link ga kijken !?

Zulk soort gasten behoren geen aandacht te krijgen.

Geplaatst:

je gaat toch niet verwachten dat ik naar die link ga kijken !?

Zulk soort gasten behoren geen aandacht te krijgen.

yep, ik heb het ook overgeslagen

yep, ik heb het ook overgeslagen

ik dacht nog, geef mijn portie maar aan fikkie, maar dat is nou ff niet zo'n handige uitdrukking

Geplaatst:

Is inderdaad niet handig, want tsja als menno zijn hond fikkie mee heeft morgen

Sta je nog te hakken ook !

Geplaatst:

Hmm... ik vraag mij nu sterk af wat de herkomst is van de schaal met balletjes, waar iedereen tijdens de M&G zo gretig van gegeten heeft! :o :o :o

Geplaatst:

De slierten gehakt kwamen van de AH, toevallig nog in de aanbieding ook. De kruiden (alles in 1 - echt perfect, nog nergens anders tegen gekomen) kwamen van de Coop (merk Degens). Het water kwam uit de kraan. De olijfolie van de Aldi of zo. De pan van Tefal. De bak van de Tupperware.

Geplaatst:

en het gas kwam uit slochteren of de noordzee ?

Geplaatst:

Daar wilde ik me niet aan wagen dus heb ik dat maar niet genoemd. Belangrijkste detail is misschien nog wel dat het gehaald en gebracht is met een Skoda, naar een Skoda Meeting, met veel Skoda's.

Geplaatst:

vanmiddag om 15.00 adapter voor macbook besteld en om 20.00 gebracht. €20 goedkoper dan bij Apple en geen verzendkosten. Bij www.adapter4laptop.nl

Geplaatst:

In mijn geval ben ik een beetje voorzichtig, heb een poosje terug een 2e besteld. Origineel van Apple. Handig voor op het bureau, de ander zit dan in de tas voor onderweg en zo. Mijn laptop was dermate duur dat ik (nu) het risico niet wil lopen. Hetzelfde als de accu, heb weleens 'nep' accu's gekocht en die gaan toch sneller kapot of worden ongelooflijk warm.

Geplaatst:

ja, kan ook nep zijn natuurlijk. Staat wel Apple Inc. all rights reserved op. Wordt in elk geval niet heet en is voor the time being nog wel goed voor die oude macbook.

Geplaatst:

Zal ook wel meevallen bij normaal gebruik hoor. Die shop kan zich dat ook niet veroorloven. Als de mijne een jaar of 2-3 is zal ik misschien anders handelen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe