Ga naar inhoud

Jullie mening en ideeën voor dit Forum


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Goed punt BC. Ik ben eens door mijn profiel heen gaan klikken en kwam iets tegen waar ik jou wel blij mee kan maken.

Klik bovenaan naast je naam maar eens op dat pijltje en selecteer "my content". Je ziet dan alle topics die je gemaakt hebt of ooit een reactie op gegeven hebt. De topics met een nieuwe reactie zijn net als op het forum voorzien van een oranje icoontje.

Is dat wat je bedoelde? De vertaling ontbreekt daar in ieder geval en lijkt daarom misschien ook wel redelijk verstopt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ook zoiets:

Het zou een stuk prettiger zijn als je nog wat gedurende een langere tijdsduur, je net geposte berichtje kunt editten. Want nu zie je soms na een kwartier nog een logika fout in je zinsbouw of een krom woordje ergens tussen en dan kun je het niet meer aanpassen... :(

aangepast door Rosinfield
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb niets veranderd, Erik. Wilde gewoon even zien of ik nog iets kon veranderen. Misschien is dit aan te passen. Valt ons denk ik niet op, omdat we het altijd al konden als mod/admin. Moeten maar eens zien of dit is in te stellen en de bewerkingstijd wat ruimer zetten dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erik ik snap je probleem , maar instelling zit er ook niet voor niets op.

Verleden is wel gebeurt dat mensen hun hele tekts gingen veranderen en waardoor een persoon die al gereageerd had letterlijk voor paal werd gezet.

Dus opmerking van kees kan ik me dan weer wel in vinden, en hou in achterhoofd dat elke tekst kan veranderd worden door de Mod of Admin ! Dus met een PB naar mod of admin kan er altijd in overleg iets veranderd worden !

En typefoutjes worden nu al redelijk eruit gefilterd indien dit de tekst duidelijker maakt, maar zonder dat de intentie van de hoofdposter wordt aangetast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand eigenlijk enig idee over welke tijdsduur we het hebben, wat hebben jullie nodig? En wat is het argument dat het dan zo lang zou moeten duren (om een beeld te krijgen van de redenen). Als je bijv. een bericht via SMS, Whatsapp, E-mail, MSN, e.t.c. verstuurd is het ook voor altijd verzonden... 8-)

Limiet zit er inderdaad niet voor niks op, maar wie weet is er een middenweg :) Ben benieuwd naar jullie reacties v.w.b. de benodigde tijd om * reden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorbeeldpost gebruik ik eigenlijk alleen als ik er foto's bij plaats

En dan eigenlijk meer om te zien hoe de layout er dan uitziet

Want als je foto's plaatst dan zie je in eerste instantie alleen maar een tekst staan en door dan voorbeeldpost te gebruiken zie je uiteindelijk hoe een ieder het gaat zien

En tsja als ik goed heb dan heb je nu een verbetertijd van een 10 a 15 minuten na op de postknop te hebben gedrukt, en mijn inziens moet dit voldoende wezen.

En vergeet niet als we bv een niet gelimiteerde tijd hebben dat dit in een verhitte discussie tegen jezelf kan werken, heb dit ooit bij de buren ervaren met gevolg een ban van een paar dagen

En dit alleen maar omdat ik reageerde op iemand en die begon zijn tekst te veranderen en waardoor mijn tekst totaal verdraaid overkwam en maw op dat moment opeens beledigend overkwam terwijl dit hiervoor niet het geval was!

Dus maw het heeft voordelen maar kan ook erg nadelig uitvallen !

Dus overdenk het één en ander maar eens en reageer dan eens op de vraagstellingen van PC_fre@k

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

In principe kan het forum elke link ondersteunen zolang er door middel van variabelen een bepaalde HTML-code gegenereerd kan worden.

Denk je dat er naast YouTube, Google, Flickr en Vimeo nog meer (grote) aanbieders zijn die wij hier zouden moeten ondersteunen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Wat ik hier een beetje mis is dat de types niet onderverdeeld zijn vb' octavia, superb1,yeti,superb2 enz.

Dat maakt het zoeken wat makkelijker als je met een bepaald probleem zit. Kan ook zijn omdat ik nieuw ben (eerste stapjes op een forum)mijn wagen nog niet heb dat dit voor mij meer van belang is om te zoeken naar "superb". Mogelijk dat na een tijd dit vervaagd en men overal eens een kijkje neem.

Verder vind ik het een mooi forum en staat het dagelijks op mijn agenda.

Gr

Snelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik hier een beetje mis is dat de types niet onderverdeeld zijn vb' octavia, superb1,yeti,superb2 enz.

Dat maakt het zoeken wat makkelijker als je met een bepaald probleem zit. Kan ook zijn omdat ik nieuw ben (eerste stapjes op een forum)mijn wagen nog niet heb dat dit voor mij meer van belang is om te zoeken naar "superb". Mogelijk dat na een tijd dit vervaagd en men overal eens een kijkje neem.

Beste Snelle, je kunt het beste de zoekfunctie (rechtsboven) gebruiken als je op een bepaald onderwerp wilt zoeken.

Er is juist gekozen voor een andere opzet (geen indeling per model), om te voorkomen dat onderwerpen niet steeds opnieuw per model gepost worden. Het is misschien even zoeken in het begin hoe alles werkt, maar dat went snel(le):)

Leuke avatar trouwens

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies wat de heren zeggen. Dit forum is juist opgezet met inhoudelijke categorieën in plaats van per model. Per model bakent het bekijken/reageren af en zorgt bovendien voor veel dubbele topics.

Nieuw dus als je andere Skoda fora gezien hebt, maar daar zal je net als de gezellige babbels snel aan wennen :lol:

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

niet in app vorm. Bij mij werkt het prima via de gewone url. Je kunt zelfs en aparte mobiele versie gebruiken dan (onderaan full of mobile selecteren). Ik prefereer de full versie met een beetje inzoomen en switchen tussen shoutbox en de rest. Werkt eigenlijk prima, als jet het even gewend bent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe