Ga naar inhoud

Octavia eruit en wat komt er voor in de plaats? Een 508Hybrid4 maar al heel snel daarna een Insignia!


Wmm is er niet meer
 Delen

Aanbevolen berichten

Mazda zou kunnen, die kost 36000 euro incl ALLES. Deze is 20% bijtelling.

Maar ook de 508Hybrid4 kan nog, die is 14% bijtelling.

Beide auto's zijn dus voor mij per maand goedkoper dan mijn huidige O2!

En dan vergeet ik mss nog wel een paar kandidaten?? Jetta? Nog een kleine kans heeft deze Jetta!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ging om 1 gram CO2 uitstoot om de O3 in de 14% bijtelling te krijgen. Nu valt hij in de 20% bijtelling.

En ook al lukt het dan heeft die O3 daar maar 2 maanden profijt van want in januari 2014 gaat de uitstoot grens weer verder omlaag.

En dan vergeet ik mss nog wel een paar kandidaten??

Zoooow hééé: wat denken jullie van een Kia Optima Hybrid Superpack etc etc? http://www.autoweek....a-optima-hybrid

Formaat S2 dus wel iets groot maar deze Kia zakt echt helemaal door zijn vering van alle standaard extra opties die er op zitten en dan de prijs...! 34k euro voor de meest luxe uitvoering. En 20% bijtelling met 7 jaar garantie!!

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

En hij is weer terug gebracht ook naar 14% hoor. Ze zijn nu de auto's aan het ombouwen zodat de uitstoot weer lager is! Vraag niet hoe het kan maar het kan....

Simpel, een beetje omgekeerde tuning toepassen. Dat zijn enkel softwarematige aanpassingen, van echt ombouwen zal zeker geen sprake zijn. Daarna kan je even voorbij de tuner, om er van te maken wat je zelf wil( als je de ethische kwestie naast je neerlegt natuurlijk). Maar in feite kan je dan maar beter een motor kiezen waarbij je enkele jaren met zekerheid in die lagere bijtelling zal vallen, dat zou ik toch doen....

aangepast door The bone collector
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ze worden gewoon bij de dealer aangepast, kost een paar weken en dan is de voorraad van 2012 weer verkoopbaar.

En volgend jaar weer zo? Zal wel ja!

Maar als hij eenmaal in de lagere bijtelling valt, zal dat ook wel jaren blijven, zelfs als de auto van berijder wisselt! 60 maanden dacht ik...of hoop ik dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Wit gewoon?? Het is wit-paarlmoer hoor! Erg mooi.

Thx Kees! Keuze is gevallen op deze wagen vanwege erg lage bijtelling (14%), automaat, vermogen, 4-wielaandrijving, techniek want hybride en diesel, ruimte in de wagen, enige minpunt is dat de kofferbak een stuk kleiner is dan de O2 maar dat lossen we makkelijk op door wat minder koffers mee te sjouwen op vakantie!

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel en toch ben ik blij dat je die fransen een beetje helpt hoor Frank.

Gaat al zo slecht met hun PSA fabrieken, dus ze kunnen elk dubbeltje dubbel en dwars gebruiken.

Maar na mijn 206 en 2 service beurten en hierna willen inruilen op een nieuwe 206SW toendertijd had ik het helemaal met ze gehad

Maar als leaserijder heb je hiermee minder van doen

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx Ed!

En ook als leaserijder zit je niet graag onnodig bij de garage koffie te lurken!

Ik heb 2 x een proefrit gemaakt en die waren allebei erg goed bevallen.

Heerlijke auto met allerlei leuke dingetjes erin of erop.

Tsja, geen Skoda, de O3 is erg mooi hoor en qua prijs ook nog goed te doen ook al weten we de prijs nog steeds niet.

Maar misschien bij mijn volgende werkgever is er weer een Skoda, haha!

Of privé natuurlijk, moet ik eerst een leuk prijsje winnen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om het Skoda gevoel te behouden zou je eigenlijk die Panda van je vrouw moeten omruilen voor een CitiGo.

En gister de 14/2 had een mooie gelegenheid geweest om haar die verrassing te doen toekomen..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooie wagen Frank zal u zeker bevallen en de witte kleur mooi had vrouwe Snelle haar veto niet doen gelden was de superb ook een witte. En kleinere koffer daar ga je weinig van merken het is maar een onderbroek minder mee te nemen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe