Ga naar inhoud

Octavia eruit en wat komt er voor in de plaats? Een 508Hybrid4 maar al heel snel daarna een Insignia!


Wmm is er niet meer
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Ondertussen zoef ik al een weekje rond en het bevalt zeker. Deze Franse limo is nu al mijn grote vriendin! Auto is toch vrouwelijk, haha? Navigatie doet het goed, gsm idem, automaat ook, ruimte in overvloed behalve de koffer. Maar dat was al bekend dat de kofferbak iets gekrompen is t.o.v. zowat alle andere auto's. Binnenkort zal ik wat foto's plaatsen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd of het verbruik van die franse dame enigszins in de buurt komt van de optimistische getalletjes uit de folder...

Heb een kennis en die rijdt er inmiddels ook in (auto uit een leasepool) maar diens verbruik is nog forser dan mijn 1.2 TSI... (en dat is notabene een benzine auto).

Maar idd die kofferbak is drie keer niks, het is net een smal envelopje, kun je nauwelijks een paar doosjes in zetten en het zit al vol. En dan het gewicht van dat ding, bijna 1650kg! Gewoon absurd hoeveel massa je iedere keer meesleurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is dan wel een mooie en komfortable wagen met alle luxe snufjes voorzien. En het verbruik ja voor de ene een hoog punt voor de andere iets minder.

Weet hier iemand die mocht van zijn baas 80.000€ spenderen aan zijn wagen, en hij verschoot duidelijk van dat hoog bedrag, Zijn baas daartegen had dit signaal anders geïnterpreteerd en zei " het mag nog wat meer zijn ook hoor". En hij heeft een BMW drie reeks gekocht met alles erop en aan.......maar wel een kleine koffer :D

Bij een leas wagen ben je dan (soms) afhankelijk wat de baas wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

automaat toch?

Ja!

als jullie met zijn vieren er in passen ( kofferbak) wie rijd er dan die peus ?

Pffffffff.....

Ik ben benieuwd of het verbruik van die franse dame enigszins in de buurt komt van de optimistische getalletjes uit de folder...

Heb een kennis en die rijdt er inmiddels ook in (auto uit een leasepool) maar diens verbruik is nog forser dan mijn 1.2 TSI...

Ik rijd nu gemiddeld 1 op 20. Bij de O2 deed ik 1 op 17.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt.

Ik merk ook dat de motor afslaat voor een stoplicht of iets dergelijks. Verder rijd ik elektrisch weg van thuis, in file rijd ik ook elektrisch en als ik op de plaats van bestemming aankom, rijd ik ook elektrisch, erg grappig!

Haha, dat kan ik ook, echter is dit niet bevorderlijk voor de startmotor..! :D Dat niet elke motor van Peugoet zo zuinig is, zie je aan het verbruik van mijn Ford...

aangepast door HeMi24
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe