Ga naar inhoud

Verjaardagen


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Tsja hik , hik begin die verjaardagen na 53 jaar een beetje zat te worden .......

Elke keer weer die zelfde dag in het jaar.....

 

Maar goed heren mijn dank voor jullie aandacht en ach dat DSG...... tis maar bij de buren... boeiend...

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooiste kado vandaag was dat ik mocht werken en dat niemand door had dat ik jarig was...

Totdat ik op een bon 7-4-1962 als uitvoeringsdatum had gezet ipv 7-4-2015

En blijkt er één te zijn die op de dinsdagmaandag opeens wakker is......

 

Maar goed heerlijk aan de koffie met me eigen halve kersentaart en straks een glas met 50/50 rum cola en wat stilton.

En nu maar hopen dat ik morgen op tijd wakker kan worden......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliteerd Ed, ik kan me nog herinneren dat ik 53 werd, en op het werk ook niemand die het in de gaten had (waarbij mijn leidinggevende juist een paar dagen eerder had gezegd, dat er geen verjaardag ongemerkt voorbij ging, de mijne dus wel :D ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geleliciteerd Ed. Jezelf niet getracteerd op bijknutselspulletjes van Superskoda dit jaar?

Nee geen superskoda dit keer, wel een kwantum kado ....

Maar kan t uiterlijk over 3 weken pas ophalen

En wel gordijnen voor het voor en achterkamer raam...

 

Was nodig maar t heeft even geduurd voor ik zover was om tot aanschaf ( bestellen ) over te gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

kunt beter vragen wanneer je nog kunt gluren bij ze

als ze ook elke zondag en 1e en 2e paas open zijn dan blijft er weinig tijd over om te gluren

En de tijden dat dat zou kunnen wil ik toch me ogen wel eens sluiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook daarmee gefeliciteerd. Ja, dat gaat snel zeg

Ik zie ons nog de pakken luiers in je auto stouwen

Haha ja dat kan je wel zeggen! :D ik moet er ieder jaar aan denken! 

 

@ Skoody: voornamelijk playmobil (leuk speelgoed!) en allerhande auto's. Een brandweerauto, een takelwagen, een vuilniswagen, allemaal voorzien van zwaailichten en geluid (...) en ook nog een hippiebus. Leuk. 

 

17089247422_96d0bcf4db_b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat denkt dat koppie op dit moment ???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oke pa en ma voor dit jaar kan dit nog maar volgend jaar moet het toch wat stoerder worden hoor....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe