Ga naar inhoud

M1K3rSz stelt zich voor


M1K3rSz
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zou me even voorstellen op dit Forum,

Ik ben dus Mike ben 30 Jaar en ben de trotse bezitter van een Skoda Fabia '05 1.4 16V met pas 66.000Km op de teller.

Ben aardig druk geweest met dingetjes eigen maken.

Andere grill, CarbonHood, koplampen, open luchtfiltertje, Remus uitlaat, achterbumper, schroefset, 5.1 installatie en als klapper een Ipad als radio/navigatie ingebouwd.

Verders wil ik me nu iets meer gaan verdiepen in het VAG-COM verhaal.

eens kijken wat er allemaal mogelijk is hiermee.

Mvg.,

Mike

en zie je op het Forum ;)

post-1111-0-07189400-1332978209_thumb.jp

post-1111-0-89342100-1332978209_thumb.jp

post-1111-0-99913700-1332978210_thumb.jp

post-1111-0-49528900-1332978212_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke foto's! Ik ben wel benieuwd naar die iPad inbouw, heb je daar ook wat foto's van? En welke apps gebruik je dan? En hoe zit het met diefstalbeveiliging? Die iPad is nog meer in trek dan een Columbus..

Leuke foto's idd, en ook ik ben nieuwsgierig naar de antwoorden op deze vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle aardige berichtjes!!!

Ben zelf ook lid van het nederlandse skodaforum en we hebben toen een meeting gehad en werden er ook HDR foto's gemaakt vandaar dat ik deze heb ;)

Het enige wat ik aan de foto bewerkt heb is mijn kentekenplaat ;)

De Ipad install heb ik nog foto's van en deze zal ik dan ook eens gaan plaatsen.

Moet wel zeggen dat ik met een nieuwe Ipad install (de 2.0 versie) bezig ben met een nieuw middenconsole om hem nu toch meer inbouw dan opbouw te maken. De Ipad is uit zijn console te schuiven en is dus niet diefstal gevoelig.

Waar zou ik het beste foto's van de ipad install kunnen plaatsen?

Enne wanneer is de skoda meeting dan?

Gr Mike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je foto's kan je het beste in het fotoalbum plaatsen en eventueel kan je een nieuw topic openen met een beschrijving en dan de foto's uit je album daar linken.

De meeting is op 26 mei in de buurt van Arnhem, maar als je bovenaan de site kijkt zie je daar de aankondiging.

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Skoody Boo hij zit ook op de plek van de radio! ik heb ook helelmaal geen radio meer in mijn auto.

De ipad is aangesloten op een Dockconnector vanuit daar wordt hij opgeladen door een 12v aansluiting, Ipad audio gaat naar gevoede voorversterker en uiteindelijk gaat deze naar mijn eindversterker.

De Volume van de Ipad kan ik via de voorversterker harder en zachter zetten doormidden van een ingebouwde potmeter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, de eerste verschijnselen van de leeftijd beginnen bij marco de kop op te steken................... :wheelchair:

Welkom in de groep Marco ! :dopey_h4h:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe