Ga naar inhoud

Hansvl stelt zich voor


hansvl
 Delen

Aanbevolen berichten

Zojuist werd ik terechtgewezen, hier, dus ik stel me ook even voor. :sorry:

Mijn naam is Hans, ik ben student Communicatie en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg. Ik ben ook eigenaar van de webwinkel Trampolineplezier. De studie is officieel een voltijdstudie, maar ik studeer en werk ongeveer 50/50. Ik vind het heerlijk dat dit op deze manier te combineren is!

Wat heb ik met Skoda? Tijdens een studiereis een paar jaar terug heb ik de Skoda fabrieken bezocht. Erg gaaf! Sindsdien ook een beetje Skodafan. Op dit moment heb ik nog geen auto, maar van de zomer moet het er eindelijk van komen (OV-reisrecht loopt dan voor mij af).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Hans, je hebt het trampoline topic al gevonden zie ik ;)

Alleen heb ik wel 1 opmerking. En dat is dat we hier geen actieve reclame maken, dat wil zeggen dat dit niet in avatars, handtekeningen, etc. wordt geplaatst. Wel mag je in je profiel noemen wat je doet, waar we heen moeten om je rijk te maken etc. Dat mag uiteraard ook in dit topic en je mag, als het onderwerp hier de aanleiding voor geeft een bepaalde verwijzing maken zolang het maar niet doet voorkomen alsof je iets probeert te verkopen. Maar goed, dat hoef ik een student in de bovengenoemde vakken verder geen uitleg over te geven toch? ;)

Dus, graag even je avatar neutraliseren (zonder bedrijfsnaam dus). Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is echter wel een slag duurder dan de mini-autootjes van de andere merken.

Ach en als de fabia te duur is dan kun je altijd nog binnenkort gaan voor de CityGo , das de UP van VW maar dan van het topmerk Skoda !

Meen dat hij rond de tijd dat jij wil gaan kijken naar iets dat hij in de showroom staat

En uiteraard ook nog welkom hier op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Hans,

Skoda zou het forum eigenlijk moeten sponsoren, komt hier iemand terecht die iets met trampolines heeft, en hij wordt meteen aangezet om een Skoda te kopen :)

OT: niet dat ik wil muggenziften, maar als student communicatie en informatiewetenschappen, gespamd met een t schrijven? Of ik loop achter op de spelling, dat kan het ook zijn :)

aangepast door The bone collector
Link naar reactie
Delen op andere sites

OT: niet dat ik wil muggenziften, maar als student communicatie en informatiewetenschappen, gespamd met een t schrijven? Of ik loop achter op de spelling, dat kan het ook zijn :)

Je maakt wel degelijk een punt. Als wij verslagen inleveren met te veel fouten, kost ons studenten dat punten. Het klopt inderdaad dat er bij ons extra op wordt gelet. Maar helaas ben ik ook een mens en maak ik ook spelfouten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom Hans. Ik zou een Fabia geen mini autootje noemen. Mijn schoonzoon en dochter rijden een combi en daar past toch een heel gezin met heel veel uitrusting in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe