Ga naar inhoud

SFE M&G 2012


Skoody Boo
 Delen

Aanbevolen berichten

Dat hoeft het ook niet te worden. Onder een motorkap waar alles Fabia blijft is ruimte genoeg, met of zonder hoefijzers. Een compact blok behoeft als onderkomen geen plaatstaal(lucht)kasteel.

Hier verlies ik even het contact, hoefijzers snap ik, maar plaatstaal(lucht)kasteel, ik doe mijn best , maar raak hier toch het contact met de realiteit kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de vergelijking "kastelen van plaatstaal" eens ergens gelezen waar het ging over dikke amerikaanse jaren '50 bakken. Het koetswerk bestaat uit portieren, staartvinnen etc met - overdreven gesproken - de dikte van kasteelmuren, terwijl het natuurlijk uit vrij dun gewalst plaatstaal waardoor deze dikte meer stevigheid suggereert dan dat het stevigheid biedt.

Een neus van een Yeti heeft ook een soort robuustheid van een kasteel, waar onder de kap ergens een verdwaald 1.2-tje zich geen raad weet met al die holle ruimte. Als een schoothondje in de wijnkelder van dat kasteel, waar eigenlijk een roedel weerwolven had moeten snakken naar een groter territorium. Misschien is hiermee de ratel van die ketting ook wel verklaard: het zijn de over elkaar heen buitelende echo's als er ergens daar onder een motortje begint te snorren.

aangepast door Skoody Boo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet er iemand een goed restaurant zijn in de buurt van de M&G voordat we terug naar België rijden onze magen nog eens kunnen vullen?

aangepast door Snelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is hiermee de ratel van die ketting ook wel verklaard: het zijn de over elkaar heen buitelende echo's als er ergens daar onder een motortje begint te snorren.

Net in de Quest over de dichter "Gekke Gerrit" (Gerrit Achterberg) zitten lezen......ik als (nog geen) Yeti rijder vindt bovenstaande prachtig artistiek verwoord hoor Skoody!

@Snelle; denk je dat je nog honger hebt hierna????? :afspraakje:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja met de boel in de gaten te houden weet ik niet of het eten daar goed is...aan een schappelijke prijs :-)

Mac en de rest zullen ze waarschijnlijk onder de middag aandoen drop ze in Arhnem voor ik naar de M&G kom.

Denk dat de vrouw en kindjes na het shoppen wel wat zullen lusten.

aangepast door Snelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kunnen ze al ruimschoots tijdens het shoppen ook in Arnhem kijken naar een goed restaurant

En rond de korenmarkt zullen vlgens mij toch wel wat eettentjes moeten zijn !

Maar er zijn hier wel wat leden die de buurt daar beter kennen dan wij, en zullen wel met wat ideeën op komen dagen !

En anders neem je de restanten mee die een ieder meeneemt, heb je ook nog een volle buik en blaas hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zaterdag hoosbuien !!

Heel plaatselijk !

Ze noemen het ook wel hobbelhoosbuien !

Soort van consumptie sproeien tijdens het spuien van ongenoegen over bekeuringen

Maar we kunnen er erg nat door worden heb ik me laten informeren !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij was een kampeertafel een goed idee van Witte Yeti, en misschien is het slim om er een stuk of 3 te hebben. Ik zelf heb er geen. Voor zover ik het overzie is er voor het overige van alles voldoende, maar dat overzicht drijft op het meedenken van een ieder, dus ik vind het niet erg als iemand nog ergens aan denkt wat tot nog toe vergeten is (muziekinstrumenten gaan buiten deze lijst om).

Nog even de lijst:

Iedereen: A4-tje o.i.d. met je forumnaam achter de voorruit om elkaar makkelijk te herkennen.

etiketjes met forumnamen, die je op t-shirt/trui/petje etc. kan plakken (Skoody Boo)

A. Koffie/Thee

– kampeertafel (Witte Yeti)

– 5 liter water (Steven)

– 2-pits Colemanbrander (Hobbel de Bobbel)

– 5 pakken koffiepoeder (Skoody Boo)

– 1 koffiefilterhouder + thermoskan(Skoody Boo)

– 1 koffiefilterhouder + thermoskan(Marco O2)

– voldoende koffiefilters (Skoody Boo)

– nog meer thermoskannen (PC-fre@k)

– suiker en melk (Sodela)

B. Sap/Fris of ander drinken

– 4 flessen Cassis (Skoody Boo)

– 2 pakken sap (PC-fre@k)

– 1 fles cola zero (PC-fre@k)

– 2 flessen cola (PC-fre@k)

– 24 blikjes fris (Snelle)

– 4 flessen Coca Cola (wasmachineman)

- 4 six-packs Bavaria 0.0% (arjahoekstra)

- champagne (Sodela)

– "wat" pakken Crystal Clear (appel/peer en bosvruchten) mee en "wat" flessen Cola Light / Zero. (Cyrus)

– bekertjes (Anterra/Rosinfield)

C. broodjes etc.

– 2 quiches (Rosinfield)

– 1,5 kg koude gehaktballen (PCfre@k)

– 4 cakes (Snelle)

– 25 Echte Belgische Cremekoeken (Steven)

- kruidcakes (Ron467)

– stokbroden en kruidenboter + picknickmand met zonlichtwerende theedoek ofzoiets :) (Skoody Boo)

– twee stukken gegrilde worst met kaas (EdK)

– bordjes (Anterra/Rosinfield/PC-fre@k)

Buitencategorie:

– 4 grote zakken chips (Wasmachineman)

– “wat” snoepgoed (Antera)

– nog meer knabbels (Sodela)

- overheerlijke noten (Ron 467)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marco staat nog steeds geen suiker bij dus misschien wat voor jou om mede te nemen !

Babyvoeding zijn we al overheen gegroeid hoor dus die mag je thuis laten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe