Ga naar inhoud

SFE M&G 2012


Skoody Boo
 Delen

Aanbevolen berichten

haha ja, ik doe mijn best... ;)

die boete komt dan later wel, die is toch nog niet verjaard... haha! :D

Enne, voor alle zekerheid: kan er iemand voor het geval dat ik er inderdaad niet ben een koffiefilterhouder en thermoskannen meenemen? Beter dubbel als ik er wel ben dan niet, als ik er niet ben.

Hopelijk tot morgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flauw hoor :boek:

Zat pas op de website van Nikon te kijken, was ook gecharmeerd van de D800 (weet niet of E voor mij zinnig is). Maar het zijn wel een berg centen, en dat zonder extra lens... Maar goed, dat is een ander topic :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben druk bezig m'n nieuwe DSLR uit te proberen. De Nikon D800E. Mooi stukje techniek. En nee... niet tijdens de M&G. ;)

Heb je 'm gekocht??? Gaaf, want dat is echte een geweldige camera! Als ik niet al een tas vol Canon-spul had, zou ik absoluut voor die Nikon gaan. Ben érg benieuwd naar de resultaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begin het een beetje benauwd te krijgen hier... Mijn kleine man is al twee dagen behoorlijk van slag, om niet te zeggen erg vervelend ;) en als gevolg daarvan mijn vrouw ook! Hoop dat het vandaag beter gaat, anders wordt er een beroep gedaan op mijn verplichtingen als vader en gaat mijn uitje in rook op... en dat zou ik erg jammer vinden! :onzeker:

We kunnen ook bij jou op de parkeerplaats gaan staan, Marco? Beterschap natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat het me toch gaat lukken ;) Als compromis mocht ik me niet te lang aan de familiaire verplichtingen onttrekken, maar ik kom dus wel. Maar ik ben nu volledig de tel kwijt wat er nu nog aan te slepen valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, die Yeti komt vast wel op de familiefoto (neem de camera wel mee). Zoveel tijd moet er zijn en met een excuus vinden voor moeders helpen jullie me vast en zeker.

Ik heb trouwens vanmiddag al een een poging ondernomen een extra Skoda aan te slepen... Wie weet...

En poetsen moet je de Yeti sowieso niet, ik wilde eerst nog even over wat landweggetjes raggen (=schatjes zoeken). Jammer genoeg heb ik het schatje op de parkeerplaats vorig jaar al gevonden, maar bij het voetveer liggen er ook nog 3 stuks (aan beide kanten van de rivier en op het veer schat ik zo in).. Schipper mag ik overvaren...

Ik zal wel eens kijken wat ik nog kan meenemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet mijn wagen ook nog doen... als ik thuis kom eerst maar eens boodschappen doen voor morgen dan ligt dat vast koel. Daarna de auto voor de deur wassen denk ik maar (kan, want hij zit nu in zo'n speciale wax).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kon de koffiefilterhouder niet vinden, vanmiddag 1 gekocht bij AH, waarna parterlief natuurlijk prompt opmerkt "waarom heb je die gekocht? We hadden toch nog een daar en daar.....". Dus ik neem er twee mee

Ik had m'n Faab vorige week al gewassen, maar moet hoognodig nog een keer. Morgenochtend maar denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan zijn dat ik morgen de O2 niet ter beschikking heb en dus met een vreemd merk moet komen...

Als het dan maar geen Skoda is hoor !

wel de kaas/worst was op dus morgen nog eens de winkel in

En dan even de krasstraat door zodat het stof er vanaf is en de vogelontlastingen !

En als ik nog tijd over hou dan zal ik de stofzuiger er ook nog doorheen halen en anders word het met open raam rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb morgen een restaurant gereserveerd om 19u in Arnhem ( naam: Karakter )voor onze familie ( verjaardag dochter)de dames drop ik eerst af in Arnem dan kunnen deze hun ding doen ( visa kaart is toch leeg maar weten ze niet:-)) en dan met de zoon naar de M&G.

Ben van plan om hier in den belgiek te vertrekken rond 8u dan zou ik normaal gezien omstreeks 11U arriveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begin het een beetje benauwd te krijgen hier... Mijn kleine man is al twee dagen behoorlijk van slag, om niet te zeggen erg vervelend ;) en als gevolg daarvan mijn vrouw ook! Hoop dat het vandaag beter gaat, anders wordt er een beroep gedaan op mijn verplichtingen als vader en gaat mijn uitje in rook op... en dat zou ik erg jammer vinden! :onzeker:

Tsja je kunt zeggen dat je een echte zoon hebt !

Jij leuke dingen doen met de auto en hij mag niet mee ?

Tsja dan gaan ze dingen verzinnen om papa gewoon thuis te houden.

Dus fluister hem nu maar straks in ze oor dat als hij morgen vrolijk is dat hij mee mag naar die grote samenkomst van die echte auto's

Maar het zou jammer zijn als het je niet lukt, maar vrouw en kind gaan voor alles.

En al zeggen we alle begrip er voor te hebben, het is ook nog zo !

Maar het zou helemaal top zijn als je er toch bij kunt zijn, want bij zo'n stelletje gekken pas jij in zijn geheel bij hoor !

Maar zie maar, wij duimen dat je komt maar gaat het niet dan gaat het niet !

En zullen we een lege stoel neerzetten met je naam er op, zodat je er dan toch een beetje bij bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe