Ga naar inhoud

SFE M&G 2012


Skoody Boo
 Delen

Aanbevolen berichten

Denken ? weet wel zeker !

De vroege vogels rijden allemaal een Yeti , dus je moet wel ergggg vroeg aanwezig zijn om dat om te kunnen draaien :doraemon_h4h: :drive1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik moet zeggen dat ik ze er met een vlieger festival er nog wel eens één inderdaad uithaal om op te gaan zitten

Maar dan moet het wel droog weer zijn en biertijd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

neem wel 2 stukken gegrilde worst gevuld met kaas mee !

Als jullie het niet lekker vinden dan eet ik het wel op hoor ! :dopey_h4h:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoef niet hoor!

Je krijgt niet eens !! :doraemon_h4h: :doraemon_h4h:

Denk je wel

Blauwvette wolken maken mag alleen met oliegestookte tuinspoorstoomlocomotieven. Een tandradtraject zal tot z'n recht komen.

Der loopt toch wel een spoorlijn langs de onmoetingsplaats ?

Zou me vies tegenvallen als het niet zo is, jij de treinenloog en organisator van dit festijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het tramspoor is helaas opgebroken, ik dacht 1937 buiten dienst, maar het kan zijn dat het gedurende de eerste oorlogsjaren in gebruik was als uitloper van het stadsnet van Arnhem, alwaar het weer via de schipbrug weer in verbinding stond met de Betuwe. Althans voor tramwagons die sinds er een locomotief door de schipbrug was gezakt met een lier naar de overkant werden getrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ga je gang maar. Maar ik koester verder geen pretenties dat ik op alle spoorse vragen een antwoord weet. Van trams weet ik sowieso wat minder, van spoorlijnen weet ik nagenoeg niets van het Westelijk deel van Nederland, en de rest van Europa hooguit iets op plekken waar ik op vakantie ben geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je bent geloof ik een, excusez le mot, soort idiot savant op dit gebied!

Ach Menno een ieder heeft zijn gebreken !

Dan valt dit van Skoody nogal mee en is vrij onschuldig waar hij niemand mee tot last is !

En de mijne ?? Vechtvliegers !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ga je gang maar. Maar ik koester verder geen pretenties dat ik op alle spoorse vragen een antwoord weet. Van trams weet ik sowieso wat minder, van spoorlijnen weet ik nagenoeg niets van het Westelijk deel van Nederland, en de rest van Europa hooguit iets op plekken waar ik op vakantie ben geweest.

Net zoiets als in het CV van een gemiddeld Proraildirectielid staat,

maar waarschijnlijk toch aanzienlijk meer :euro:

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe