Ga naar inhoud

Lekkere muziek?


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Lees net dat Whitney Houston is overleden... :(

Overdosis waarschijnlijk ?

Tsja die meid had een wereldse stem vroeger maar is aardig in de goot gezakt

Hoi allemaal,

Vanuit de Ardennen een speciale voor EdK:

(En meer zeg ik even niet..........)

Groetjes... WillemJan (en partner)

Thanks WillenJan en partner

En genietse in de ardennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let's go eat the factory van Guided by Voices. Wel weer een ontdekking, bestaan blijkbaar al een tijd.

Normaal ben ik niet zo'n liefhebber van experimentele, psychedelische pop muziek. Maar dit bevalt me wel prima moet ik zeggen. Vaak ultra korte nummers. Luister om een idee te krijgen maar eens naar Laundry and lasers, the unsinkable Fats Domino (alleen de titel al vind ik geniaal), Waves en we won't apologize for the human race.

aangepast door Rosinfield
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn laatste aanwinst in mijn jarenlange zoektocht op muzikaal gebied is de CD/DVD van Air, Le voyage dans la lune.

Via Amazon kwam deze afgelopen Zaterdag door de brievenbus.

Ze verzorgen hierbij de muziek in de gelijknamige, gerestaureerde stomme film uit 1902(!)

Niet iedereen zal dit waarderen, maar je weet nooit.

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet iedereen zal dit waarderen, maar je weet nooit.

Dat geeft ook niet, toch? Zoveel mensen, zoveel wensen!

Hier komt mijn lekkere muziek eraan: toen ik nog veel uitging in Rdam (Nighttown onder andere) kwam ik wel eens deze zangeressen tegen! Nou ja, zij op het podium en ik er naar kijken dan, geen praatje gemaakt hoor toen jammergenoeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

oma deze week 80, dus er moeten weet stukjes worden opgevoerd. Voor ons altijd makkelijk, alleen even repeteren. Heeft Pieta gewoon met haar Macbook opgenomen dit

deze week in Friesland o.a. dit fraaie nummer ingestudeerd; lijkt makkelijker dan het is

en deze, vind ik erg sterk:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe