Ga naar inhoud

Lekkere muziek?


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Er staat weer iets GROOTS op de tour-kalender. Wat in het algemeen wordt beschouwd als twee van beste (nog levende) muziekschrijvers uit de 20ste eeuw, gaan in oktober en november van dit jaar samen door Europa. Bob Dylan (inmiddels 70) heeft Mark Knopfler (62) uitgenodigd om samen met hem zijn Europese tournee af te werken. Dylan zou in de vroege jaren '70 het talent van Knopfler ontdekt hebben tijdens een optreden in een pub. Mark Knopfler richtte niet lang daarna Dire Straits op. Ze hebben samen ook 2 albums gemaakt: Slow Train Coming (1979)en Infidels (1983).

Meer informatie op www.markknopfler.com/tour/

Ik kijk er al naar uit, wat een show, twee levende legendes!! :notworthy:

aangepast door laagvlieger
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn stem is helemaal stuk (op z'n zachtst gezegd). Ik heb hem nog nooit gezien maar op youtube verschilt het echt van concert. Soms is het echt alleen maar gekraak wat eruit komt, maar andere keren valt het goed mee en herken je er ook echt de oude Dylan-stem in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vandaag 6 gig gekopieerd van mijn collega. Totaal 878 tracks waarvan het merendeel 2010 en 2011 is. Maar ook Blondie, Queen en Dire Straits erop.

878! x 3 minuten = 43 uur. Heen, terug en weer heen en terug van NL naar Italie! :D

Vind je het gek dat ik met 180km/uur over de Afsluitdijk vlieg vandaag??? 8-)

Blondie is ook een klasse apart! Ik heb gehoord dat ze weer gaat optreden..... :blink:

02 Swedish House Mafia feat.Pharell - One (Your Name).mp3

14 - Heart of Glass.mp3

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ja, ik loop altijd een weekje achter met VN, ik las het pas gisteren. Net zoals ik gisteren pas het artikel over Katwijk aan Zee las, terwijl we daar toevallig begin vorige week voor het eerst van ons leven waren geweest voor een bezoek aan het Katwijks Museum en een lunch in een strandtent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

we waren ook wel redelijk tevreden. Toch wel halve dag bezig geweest (met 6 liedjes dus). Vooral Goodnight H.B. moest voortdurend over. Gek word je ervan. Normaal speel je het zo en dan ga je opnemen en dan het ene foute akkoord na het andere. Nu zitten er nog wel kleine oneffenheden in, maar ja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe