Ga naar inhoud

Skoda Rapid


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Zal wel wat hard plastic inzitten. Ik ben gewoon nieuwsgierig en het model ziet er goed uit! Je weet maar nooit toch? Beenruimte is beter dan in O2, kofferbak is ruim zat, beetje aankleden met wat extra's en zit ook zo aan de max.

Het enige wat ik echt wil weten hoe de auto rijdt op de snelweg want daar ben ik het meest te vinden. Dus isolatie moet goed zijn.

Bochtgedrag etc boeit me niet zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga er eens vanuit dat de O3 tov van de O2 een vergroting te wachten staat in lengte en ook een verrijking in luxe, want tsja er moet vooruitgang inzitten toch ?

Dan zou het zomaar eens kunnen dat de Rapid kwa luxe vergelijkend zal zijn als de O2 nu heeft zodat de Fabia straks met een facelift oid ook nog een stapje vooruit kan doen zonder dat hij de Rapid gaat ondersneeuwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zal van alle twee de modellen iets hebben van de Fabia en ook van de Octavia. Anders kun je zo'n model toch niet in de markt zetten. Er zal altijd overlap zijn. een goedkopere Rapid heeft meer Fabia, en de duurdere variant meer Octavia.

De fabia reeks zal ook wel iets moeten inleveren net zoals de onderkant van de Octavia reeks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd hoe "zusje" Seat Toledo zich gaat onderscheiden van de Skoda Rapid en aldus aantallen kan gaan halen. Qua prijs gaat dat de Seat waarschijnlijk niet lukken, dus dat zal dan vooral afhangen van onderscheid in uitrusting en weggedrag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zou jij nou kiezen? Toledo of Rapid?

Seat zal wel 4 jaar garantie geven die je bij Skoda erbij kunt kopen!

Bij een keuze uit die twee: de Skoda Rapid. Tenzij de Seat Toledo voor een vergelijkbare prijs een beduidend betere uitrusting en/of beter weggedrag heeft.

Die extra garantie is bij te kopen en als je een lease-auto hebt, is het geen issue die de beslissing zou beïnvloeden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weggedrag zal toch hetzelfde zijn?

Niet per se. Seat kan 'm een compleet andere karakter geven door een combinatie van: "lager" zetten, progressievere dempers, stuggere veren, andere sporing / spoorbreedte, andere band/velgcombinatie, dikkere stabi's etc. Wat Seat is nog steeds de sportieve loot aan de stam (althans: volgens VAG).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aldus onze EdK!

Tsja alfa mag dan een mooie styling hebben maar dat blijft het voor mij.

En de afschrijving van een alfa is giga hoog.

Vandaar laat italiaans maar bij italiaans blijven.

aangepast door Witte Yeti
tekst aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe