Ga naar inhoud

Skoda Rapid


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Afgelopen maandag bij de garage de Rapid kunnen bewonderen. Ziet er goed uit van de buitenkant, van de binnenkant is het toch vooral soberheid, en saaiheid. Dat hebben veel Skoda modellen zeker in de wat lagere prijsklasse. Dat valt mij tegen het wordt eigenlijk nooit spannend in het interieur van een Skoda. Om die reden koop ik de laatste jaren altijd een maxi-dot tellerklok erbij. Ziet het er wat beter uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind juist dat sobere, zeker van het dashboard, een groot pluspunt! Ik zie zoveel auto's waarbij het één grote kermis is, met allerlei bonte displays, kleurtjes, glimrandjes, etc. Leidt allemaal af, waardoor je de neiging krijgt naar het dashboard te gaan kijken omdat het er zo 'leuk' uitziet. Fout! Je moet je aandacht op de weg houden.

Bovendien verouderen al die bonte designgrapjes erg snel, m.a.w. na een paar jaar ben je er snel op uit gekeken. Dit sobere is veel meer tijdloos. Kortom, houden zo! :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik het helemaal mee eens. Om er nu een bonte kermis van te maken hoeft ook niet, maar iets meer frivoliteit zou ik toch wel op prijs stellen. Nu komt het ook zo goedkoop over. Een grote blok zwarte plastic waar niks op of aan schijnt te zitten.

En verouderen doen ze toch wel, Dat komt dan niet alleen door het dashboard. Waarom zou je niet mogen zien uit welke tijd een model komt ? Ik vind het juist mooi als er een soort van mode in zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Ed dat vind ik heel lief aangeboden (als mannen onder elkaar dat van elkaar mogen zeggen.).

Maar ik moet heel eerlijk zeggen, en misschien schaam ik me nu een beetje :blozen2: , ik weet niet waar en wanneer dit is :P .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over hip en leuke kleuren, een Citroen DS3, die vind ik leuk. Als zo een je tegemoet komt is dat zo'n leuk autosmoeltje. Ze hebben ook daadwerkelijk iets leuks gedaan met led-lampjes, veel beter als vormgeving gebruikt in vergelijking met bijvoorbeeld Audi, die vooral laat zien dat het technologie in huis heeft maar het er bij laat hangen als kerstverlichting. http://citrotemp.cricou.net/ds3/photos/max/003.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja dan kunnen we stellen dat je niet alle berichten hier leest blijkbaar.

Ik kijk bijna iedere dag op het forum, maar ben wel selectief in wat ik lees.

Soms staat er ook 'niks' in, is net wat mij interesseert.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

We zagen 'm al eens voorbij komen, maar nu lijken de eerste officiële beelden dan echt voortijdig op internet verschenen. De Tsjechische autobouwer heeft er nooit een geheim van gemaakt dat er een extra ruime versie van de Rapid aan zit te komen. De Spaceback houdt het midden tussen een stationwagon en een hatchback, volgens het recept dat Audi met de A3 Sportback hanteert.

Een oplettende bezoeker van Autoforum.cz kwam de beelden op internet tegen. Naar verluidt zijn het screenshots van de online configurator, waar de auto naar wens mee is aan te kleden. Voorlopig kunnen we nog weinig over de auto zeggen, behalve dan dat-ie uiteraard de inmiddels bekende TSI- en TDI-motoren in z'n neus krijgt die ook in de reguliere Rapid een plekje hebben gekregen. Skoda kennende zal ook de Spaceback er weer een flinke bagageruimte tegenaan gooien. Het is goed mogelijk dat Skoda de auto op de Frankfurt Motor Show in september onder het doek vandaan tovert.

post-677-0-51325400-1370556865_thumb.jpg

post-677-0-03136500-1370556875_thumb.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe