Ga naar inhoud

Aardige joetjoep filmpjes


bakkertje
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik had die trekker ook hoger ingeschat. Die worden toch gemaakt om er zware spullen mee aan te drijven en te verplaatsen. Daarom hebben ze vaak kleine overbrengen, en zijn daardoor in staat een behoorlijke kracht te produceren. Zeker in verhouding tot het aantal PK's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had die trekker ook hoger ingeschat. Die worden toch gemaakt om er zware spullen mee aan te drijven en te verplaatsen. Daarom hebben ze vaak kleine overbrengen, en zijn daardoor in staat een behoorlijke kracht te produceren. Zeker in verhouding tot het aantal PK's

Het is denk ik geeneens een kwestie van kracht, maar meer een kwestie van grip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan moeten ze wel grip hebben in losse grond want daar zijn de banden op gemaakt

Op asfalt zoals nu hebben ze natuurlijk erg weinig contact ( rubber / ondergrond ) en dan nog een relatief harde compound.

En dan kun je dit soort verschijnselen krijgen schat ik zo in

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

ach we worden tegenwoordig overstelpt met reclame, dus deze kunnen we net als de wasmiddelen ook wel hebben hoor !

zou er misschien wel een waarschuwing bij kunnen zetten voor degene die hyper allert zijn !!

maar ach die heeft het al opgemerkt ! B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

reclame voor producten ja, ook vervelend maar daar moeten we mee leven. Vind dat dit eigenlijk verboden zou moeten worden net als die hele club

1 van de duidelijke keerzijden van ons politiek-maatschappelijke systeem. Net als die kwakzalver artikelen en praktijken. Gelukkig mag er nu op homeopathische producten niet meer staan waar het voor of tegen helpt vanwege ontbreken van enig wetenschappelijk bewijs. Een stap in de goede richting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel dat ik laatst weer eens een reclame van wasmiddelen zag, werd ik meteen weer herinnerd aan die reclame's van 20 jaar terug ( ja toen leefde ik al en dus bewust meegemaakt )

En na jaren van klagen toendertijd was het in eens over en nu opeens weer prezies zo'n reclame !!

Tsja dan heb ik zoiets van die jeugd heeft niet goed gelezen of het verkeerd gelezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe