Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

dat weten ze wel, want het is alom bekend dat dat programma voor geen meter werkt. Heel veel dramatische verhalen en bij dat service punt zeiden ze ook dat er aan gewerkt wordt.

Maar bij zo'n service punt is het ook maar net wie daar zit denk ik. Misschien ook wel iets te gemakkelijk vanaf gemaakt. Misschien hadden ze ook een nieuwe driver moeten installeren op op mijn T-mobile apparaat een upgrade te kunnen zien. Zoiets zal het wel zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede bedoelingen zijn loze kreten. Gewoon doen wat je zegt en zeg wat je doet. Het is zo simpel. Maar dat schijnt heden ten dage niet meer mogelijk te zijn.

Hetzelfde is net zo k*t met de firmware updates van hun TV. Volkomen willekeur, werkt af en toe wel, af en toe niet. Nooit changelogs, volkomen misplaatste adviezen van de horrordesk en een webcare team wat ook maar wat verzint. Op zich een prachtige TV met een prachtig beeld. :blink:

Al die bedrijven hebben altijd de mond vol met loze kreten als "de klant is belangrijk" "wij doen aan klantenservice" "wij proberen u tevreden te stellen". Maar ik zou zeggen: ga je mond spoelen! :wub2:

Net als Pon, die beweert een inhoudelijk antwoord te geven...amehoela, rot toch op met je loze kreten. :mad3:

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Captain Hook:

Eens, bewust verwachtingen zeer hoog opkloppen maar puntje bij paaltje laks doen of naar de kleine lettertjes wijzen is misbruik maken van vertrouwen en blijft een vorm van stelen. Is ook doodzonde, want vertrouwen blijft de basis van alles, zowel volgens de psycholoog als de econoom.

Maar in je werk weten dat je waarde toevoegt en weten wat je waard bent, voldoening, dat is wat verwachtingenoploppers nooit zullen hebben. Ik ben dan ook niet jaloers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen die parkeren op een invalide parkeerplaats (bij de Makro in dit geval), vrolijk uitstappen, de invalidenkaart voor de ruit gooien en naar binnen LOPEN?

Belachelijk, was dat ik zondag van mijn Britse Burger met Stilton aan het genieten was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon, op hun dooie gemak. Maar voldoende mobiel in ieder geval. Gewoon zoals een willekeurig persoon van 40 rondloopt. V70 onder de kont... Denk dat hij invalide is mbt parkeren, 4x steken in het midden van 3 zeer ruime invalide parkeerplaatsen en nog scheef in het vak staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja dan klopt het toch, zijn handicap is dat hij niet kan parkeren

En op deze manier heb jij geen parkeerschade

Dus wees blij dat hij die kaart heeft ............. toch ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

We hadden er weer eentje, zo'n knurften supportdesk die slechts NON-antwoorden geeft. spam

Ik zocht de kleurcodering die bij een bepaald type aansluitkabel hoorde. Er stond namelijk niks op de verpakking, noch dat er iets te vinden was op hun website c.q. met google.

Staat er op hun website dat, wil je snel antwoord, je de vraag in het engels moet stellen. Prima, zo gezegd, zo gedaan.

Vraag: (met vermelding van het juiste type kabel uiteraard)

-------------------

Question

-------------------

I just bought this cable, but there is no color coding on the package.

I'm looking for the color coding on this component cable. Can't find it anywhere on your website. I need to know which connector is which to hook up

it to my Samsung LED TV. Because connector colors on the Samsung are totally different.

Please help me out.

En wat krijg ik als antwoord (in het Nederlands)

Uiteindelijk via tweakers en de winkel waar ik het gekocht het wel kunnen uitvogelen. Maar zo'n antwoord...dan denk ik echt weer, wie is hier nou

Hartelijk dank voor het gebruik van de xxxyyzz

De kabel die u heeft gekocht is een component-kabel met audio.

Als uw tv geen component aansluiting heeft dan is deze kabel niet geschikt voor u.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

Sukkels, dat vroeg ik niet! Ik vroeg naar de kleurcodering... is het nou zo moeilijk om de vraag te LEZEN en INHOUDELIJK te beantwoorden? :mad3: :mad3:

Uiteindelijk via tweakers en de betreffende webwinkel wel een antwoord gehad. (trial en error) Maar geeft dit nou het niveau (of liever gezegd het ontbreken daarvan) aan van de gemiddelde support medewerker? <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

En weer eens een positieve ervaring voor de verandering. Internet snelheid was van 60 Mb teruggelopen naar 3 Mb. Alles aan mijn kant in orde dus UPC gebeld. Na 3 minuten keurig en geduldig geholpen. Men heeft het modem op een lager kanaal gezet (hogere kanalen leiden soms tot dit soort problemen blijkbaar) en probleem was opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, dat scheelde niet veel of ondergetekende en de Roomster waren naar de eeuwige jachtvelden vertrokken. :o

Op de terugweg, langs de Oostvaardersdijk in een flauwe bocht, komt me iemand tegemoet die langzamerhand mijn weghelft opkwam! Hij zat duidelijk niet voor zich te kijken, maar naar de zijkant geleund en iets te rommelen richting de middenconsole van z'n auto. Ik moest al een deel de grasberm in (bij 75km/h). Op lichtsignalen reageerde 'ie niet (logisch, hij keek heel ergens anders), en toen ik toeterde ging 'ie bijkans de andere kant de plomp in. Wat een sukkel. M'n Roomster had trouwens totaal geen probleem met een uitwijkmanoeuvre van half asfalt, half gras. Keurig volgde de Skoda mijn stuurbeweging, zonder uitbreken, zonder enge momenten.

Was zo'n typische leaseslopel, een zeer vieze Isignia. <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe