Sign in to follow this  
Witte Yeti

Yeti- VOI service (60.000km/48 mnd)

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Witte Yeti
      Sinds mei 2018 rijd ik in een Skoda Karoq Ambition Business 1.5 TSI ACT. Vanaf het begin vind ik de auto minder stabiel dan mijn vorige 2 Yeti's. Deze instabiliteit heeft van de zomer met de caravan erachter geleidt tot een ongeluk met als gevolg schade aan de caravan.
      Na de vakantie is de auto bij de dealer gecontroleerd. Veren, schokbrekers en uitlijning vertonen geen afwijkingen. Contact met Pon leverde uiteindelijk het volgende op - het veergedrag/stabiliteit is een producteiegenschap - we kunnen u niet helpen.
      Aangezien ik zo niet verder wil rijden met een caravan erachter heb ik contact gelegd met @antera met de vraag of er een Eibach verenset beschikbaar is voor mijn Karoq. Deze set is speciaal voor mij samengesteld via Eibach omdat ik de eerste Karoq rijder ben die hierom heeft gevraagd.
      Sinds 8 december rijd ik nu naar alle tevredenheid rond in een Karoq met Eibach Pro set. De auto stuurt veel vaster en is een stuk stabieler.
      Hierbij foto's van voor en na de montage van de Eibach veren.

• By IzoVT
      Ik ben aan het kijken voor een aparte set zomerbanden op velg.
      Mijn Yeti (per 2-2) heeft 17" Dolomite velgen met daarop allseasons.
      Ik wil nu een aparte set 17" Dolomite velgen aanschaffen.

Iemand tips waar die het goedkoopst weg te kunnen halen???

Groetend,
      Izo.

• By IzoVT
      Hallo,
      binnenkort mag ik mijzelf wederom eigenaar noemen van een Skoda.
      Ooit al eerder een lease Skoda mogen rijden, een Skoda Octavia Combi, Atacama beige was het volgens mij.
      Begin Februari, 02-02-2017, gaat ik mijn witte Skoda Yeti uit 2011 ophalen in Tiel.
      Dus vanaf dan ben ik hier officieel Skoda rijdert.
      Op het moment heb ik een hele waslijst een wannahaves, dan wel must-haves danwel nice-to-haves. Die lijst ga ik de komende tijd eens rustig afvinken.
      Dat lijstje loopt van motorkapisolatiemat en nieuwe set originele velgen voor de zomerbanden naar metalen pedalen en aluminium stripjes.
      Oh en niet te vergeten een pluche Yeti voor op de achterbank.

Verder hoop ik hier zo afentoe een vraag te kunnen stellen of mee te lezen met de ervaringen danwel problemen van anderen.

Groetend,
      Izo.

• By PC-fre@k
      Bij deze het meest recente document van de TUV met daarin de vrijgegeven/toegestane velg-band combinaties voor de:
      Škoda Citigo (Typ AA) Škoda Fabia (Typ 6Y) Škoda Fabia Praktik (Typ 6Y) Škoda Fabia II (Typ 5J) Škoda Fabia III (Typ 5J) Škoda Roomster (Typ 5J) Škoda Praktik (Typ 5J) Škoda Rapid (Typ NH) Škoda Octavia (Typ 1U) Škoda Octavia II (Typ 1Z) Škoda Octavia III (Typ 5E) Škoda Yeti (Typ 5L) Škoda Superb (Typ 3U) Škoda Superb II (Typ 3T) Škoda Superb III (Typ 3T) Škoda Pick Up (Typ 787, 797) Škoda Favorit (Typ 781) Škoda Forman (Typ 785, 785 Plus) Škoda Felicia (Typ 791, 795, 795 Plus) Škoda Felicia Fun (Typ 797)  
      Serienreifen_Skoda_2016_02_05.pdf
      De meest recente versie van dit document is steeds te vinden op deze pagina: http://www.skoda-auto.de/service/serviceleistungen/serienbereifung