Ga naar inhoud

Humor


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Toen was ik op vakantie :P

 

Iets anders dan maar:


Er loopt een man een deurwaarderskantoor binnen. 5 minuten later komt ie spiernaakt naar buiten. Zijn vriend ziet dat toevallig en vraagt wat er is gebeurd. "Rot-deurwaarders," zegt hij, "ze hebben me gewoon letterlijk en figuurlijk helemaal uitgekleed." "Verdomme," zegt zijn vriend, "ik moet er nu ook naar toe, maar ik zal ze wel hebben, ik kleed me nu al uit." Afijn, hij loopt spiernaakt het deurwaarderskantoor binnen. 5 minuutjes later komt hij weer naar buiten. Hij heeft een blinddoek om, een plat geknepen closet rolletje in zijn kont en een touwtje om zijn leuter. "Wat hebben ze toch met jou gedaan," zegt zijn vriend. Zegt ie, "bij mij hebben ze ook nog het gas, water en licht afgesloten.

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volwassenen verzieken kinderfeest

H. Spijk vreest dat ook de Kerstman niet meer welkom is in Nederland. Hij misbruikt lilliputters en is met zijn dikke buik bovendien een slecht voorbeeld voor kinderen. Lees hier zijn relaas en geef uw visie op zijn stelling dat volwassenen kinderfeestjes verzieken.
 
Dag lieve kindertjes, helaas moet ik jullie tot mijn grote spijt mededelen dat vanaf volgend jaar de Kerstman niet meer welkom is in ons land. De Kerstman is een belichaming van obesitas en dat is slecht. Het welzijn van de rendieren is in het geding vanwege de enorme werkdruk om alle kindertjes ter wereld van cadeautjes te voorzien, Arbo-technisch niet verantwoord. Sorry lieve kinderen maar de grote mensen hebben dit zo beslist. Ook zal de VN-tuchtcommissie de Kerstman aanklagen voor misbruik en uitbuiting van duizenden lilliputters in de grote werkplaatsen op de Noordpool.
 
Nu even serieus, kinderen hebben geen flauw benul van racisme, discriminatie of 'grote mensen' zaken, maar het zijn de volwassenen die de goede boodschap achter bepaalde feestelijkheden op deze manier verzieken, tot mijn grote spijt...




En wat de zwart/wit discussie betreft. Er zijn best witte mensen die zwart voor ons willen werken.

Zie ginds komt de Audi
uit Warschau weer aan.
Hij brengt ons Pool Nicolas
ik zie hem al staan.
Hoe buffelt hij vaardig
het dak op en neer,
hoe wapperen zijn handjes
al heen en al weer.

Zijn maat loopt te zweten
en roept ons reeds toe:
Wie doorwerkt krijgt Euro’s
wie moe is gedoe !
Oh, lieve Pool Nicolas
kom ook eens bij mij
en rijd toch niet stilletjes
ons verbouwinkje voorbij
!
aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

I'm passing this on because it worked for me today. A doctor on TV said that in order to have inner peace in our lives, we should always finish things that we started. Since we all could use more calm in our lives, I looked around my house to find things I'd started & hadn't finished. I finished a bottle of Merlot, a bottle of Chardonnay, a bodle of Baileys, a butle of wum, tha mainder of Valiuminun scriptins, an a box of chocolutz. Yu has no idr how fablus I feel rite now. Sned this to all ur frenz who need inner piss. An telum u luvum.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze missen er nog een paar:

 

  • Je gaat met de familie (of andere groep mensen) eten en belt speciaal om te vragen of er iets vegetarisch is. Jaja hoor, geen enkel probleem, wij ontvangen graag uw cente....euhm...personen, wij zijn het meest vegetarisch vriendelijke restaurant dat de wereld ooit heeft gekend. En dan komt het, op de dag zelf: och ja, er is wel vis? En anders moet ik het in de keuken vragen? Waarna de verlossende woorden van de keuken komen, er zijn kaaskroketten (met gelatine, maar soit) of een ei beschikbaar.

 

  • Is die jas/schoen/handtas/of whatever er ook maar een beetje op lijkt, dan niet van leder?

 

Of was dit het irritatie-topic niet :) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook heel herkenbaar. Ik ga trouwens alleen nog maar naar strikt vegetarische/veganistische restaurants. Meer keus en lekkerder. Als ik naar een ander soort tent (bv Italiaan of Turk) ga, heb ik altijd het gevoel (meer dan dat zelfs) dat wat ik zelf klaarmaak lekkerder is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Punt 15 en 16 staan mooi bij elkaar zo; de grens er tussen is lastig aan te geven.

 

Ik mis er ook een, het argument dat vlees een soort bijproduct van melk zou zijn, en dat dit, als dit zou kloppen dan niet opgevat wordt als een argument om geen of minder melk te drinken, maar een argument om "de" vegetariër voor hypocriet te verslijten.

 

In Stockholm heb je restaurant Hermans, Fjällgatan 23B. Vlees compleet overbodig daar. Irritatie 0 uit Menno's link werd daar afgedaan met de slogan: Give peas a chance. :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe