Ga naar inhoud

Octavia eruit en wat komt er voor in de plaats? Een 508Hybrid4 maar al heel snel daarna een Insignia!


Wmm is er niet meer
 Delen

Aanbevolen berichten

Mij lijkt het eerder alsof WMM wel die paar tientjes zou overhebben, als de Skoda ook echt een meerwaarde zou kunnen bieden. Het is net zo dat de techniek van de 508 meer aanspreekt, daarbij komt ook nog eens dat hij goedkoper is.

Kortom, ik zie geen enkele reden waarom de zogenaamde 'liefhebber' liever die Skoda zou willen dan die Peugeot. In mijn ogen is er helemaal geen toegeving (voor het geld), hij zou net kiezen wat hij wil, en dan nog eens voor minder geld.

Of ik begrijp het verkeerd, dat kan ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een keuze die iedereen voor zichzelf maakt en dat heet "luxe": wat wil ik besteden om boven het levensnoodzakelijk aan voorzieningen te hebben. Los van de discussie of een auto een levensbehoefte is kom je dus bij de vraag wat je meer wilt hebben dan een nano uit India voor € 2000,= (koekblik met 4 wielen).

Frank gaat dat dus helemaal voor zichzelf uitmaken en neemt daarbij ook in de overweging mee wat die met de auto van de baas wil en moet (als dan niet privé)... daarbij wordt ook meegenomen of en hoe Frank zich belachelijk maakt met model x of y en dus hoeveel hij er voor over heeft om dat te voorkomen ;) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

"De basisversie heeft een 86 pk benzinemotor, de 1.6 TDI Greenline is met 3,4 liter en 89 g/km CO2 de zuinigste, maar Skoda gaat daar nog een grammetje vanaf poetsen, zodat die versie in de 14 % bijtelling kan vallen. Die Greenline komt trouwens pas volgend jaar november."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het de O3 wordt, dan met 1.6 tdi dsg motor dus niet de Greenline. Heeeeeeeeeeel mss de 2.0 tdi dsg en dan moet ik wat extra's schrappen die ik nu wel heb in de huidige O2. Mits de 2.0 tdi dsg ook in de 20% bijtelling valt, zou wel erg leuk zijn als je kunt kiezen uit 2 varianten. We wachten en wachten, de teller staat nu op 153k km, nog 27k km te gaan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

post-4-0-56411200-1357057833_thumb.jpg

Morgen naar de Seat garage! Ja, want ik ga ook een offerte aanvragen van een Seat! Welke? Een Leon 2.0 tdi FR, die valt in de 20% bijtelling en is wel een leuke wagen om te rijden, vermoed ik! Geen dsg, pech! Dikke pech.

Maar wel een berg vermogen, compact model vind ik ook belangrijk en gloedjenieuw op de markt!

FR is een sportuitvoering, dus dat vind ik wel fijn omdat er dan erg goede stoelen inzitten.

De Leon heeft het formaat van een Golf waar ik al eerder naar keek.

Kofferbak is 380 liter groot...of klein! Vergelijkbaar met de meeste hybrides die ik zag!

Een grote bak als de O2 of O3 hebben we niet nodig dit keer dus redden we het ook met de 380 liters.

Wat vinden jullie hiervan? Seat! :vrezen:

In de bijtelling ga ik ook hier flink omlaag natuurlijk!

Voor de enthousiastelingen hier: witte metallic lak of standaard witte lak, zij-airbags achter natuurlijk, dvd-mogelijkheid achterin, een panoramadak, alcantara bekleding en een full led pakket zitten erin als optie en verder 184 pk's / 380Nm aan koppel!

Prijslijst erbij gedaan.

Prijslijst nieuwe Leon1.pdf

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe