Ga naar inhoud

Octavia eruit en wat komt er voor in de plaats? Een 508Hybrid4 maar al heel snel daarna een Insignia!


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

Als we op "mooi" zouden kiezen, reden we geen van allen een Skoda, toch!?

Maar wat is 'mooi'? Da's voor iedereen anders...

Voor mij telt heel erg mee dat 'mooi' zit in de kunst van het weglaten, niet het toevoegen...

Onderhuids (qua technologie) vind ik de Tesla S heel mooi.

http://www.teslamotors.com/models/design

maar de buitenkant weer wat minder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De huidige O2 combi, vind ik eerlijk gezegd wel nog 'mooi'. En als ik de foto's van de nieuwe O3 zie, lijkt het mij toch niet mis.

Voor de rest, is het maar matig (tot vrij lelijk) inderdaad. Maar wat ik wel bijvoorbeeld bij de Fabia heel positief vind, is dat ze het niet te sportief maken. Als je een auto zoekt in het B-segment, vind ik dat die allemaal nogal een hoog johny-gehalte hebben, en daar hou ik absoluut niet van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat is 'mooi'? Da's voor iedereen anders...

Voor mij telt heel erg mee dat 'mooi' zit in de kunst van het weglaten, niet het toevoegen...

Onderhuids (qua technologie) vind ik de Tesla S heel mooi.

http://www.teslamoto...m/models/design

maar de buitenkant weer wat minder...

Als het over auto's gaat denken verreweg de meeste mensen bij "mooi" aan de uiterlijke verschijning. Of de onderliggende techniek mooi is, kan je pas beoordelen als je er verstand van hebt, doordat je er over gelezen hebt of zelf in de gelegenheid bent geweest om het eens nader te beschouwen. Het gros van de mensen zal het worst zijn, die willen een vervoersmiddel waarvan ze bijv. kunnen zeggen: "Leuke wagen hé? Vooral die neus vind ik erg mooi"".

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Langs de andere kant natuurlijk: in hoevere is die techniek belangrijk bij de keuze van een gemiddelde koper. Ik mag nu nog een beetje kennis van autotechniek hebben, maar daarmee ben ik totaal niet in staat om te beoordelen waar het verschil tussen een Peugeot en een Skoda zit. Niet dat het enkel over mooi of niet gaat voor de rest natuurlijk. Maar bij de gemiddelde auto, lijkt het mij heel moeilijk om zelf de techniek te gaan beoordelen. Bovendien zijn de principes eigenlijk een beetje gelijk, in elke wagen zal ik zo goed als dezelfde onderdelen vinden, alleen een beetje anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Breaking news: :bewusteloos:

Het wordt geen Peus! Of de V W Jetta hybrid of de O3 tdi dsg.

Peus heb ik vandaag nog even bekeken en ik voel me er toch niet helemaal top in.

Ik mis toch wat...dus wel VAG!

De O3 maakt ook goede kans want er druppelt steeds meer nieuws binnen dat de O3 hatchback tdi met dsg in de 20% valt.

En dan afwegen of de Jetta met 14% of de O3 met 20% bijtelling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevoel over kwaliteit van materiaal! Het voelt minder aan de mijn huidige O2.

Daarnaast vind ik de vorm van de 3008 toch niet echt "je van het"....

Ik had interesse in de techniek van Hybrid en de bijtelling.

Maar nu de O3 dichterbij komt en ik toch nog wat tijd heb wacht ik op de Skoda.

En anders ga ik naar de Jetta.

De Golf 1.6 tdi dsg highline is alweer te duur zoals ik hem wil dus die plaatst zichzelf nu op de laatste plaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frank, maak gewoon je keuze waar JIJ je lekker bij voelt en laat die VW-adepten maar even voor wat ze zijn :D .

Het is en blijft een keuze van dat/ dit moment en achteraf weet je pas of je aannames klopten (en dat ook alleen maar voor je keuze en niet je alternatieven). Al je keuzes zul je ondertussen wel netjes op een rijtje hebben in een beslissingsmatrix en er een waarde aan gehangen hebben, dus dan komt de beste keuze er vanzelf uit.

Morgen komt er altijd weer wat anders en beters, maar vandaag zul je morgen nooit kunnen hebben ^_^ .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alexander! Ik kijk elke dag of er wat nieuws bij komt, bij welk merk dan ook!

Volvo is ook mooi, ik werk voor een zweeds bedrijf en daar stimuleren ze dit dan ook.

Maar er is in 2013 alleen een V40 1.6 diesel handbak in de 20% bijtelling dus das niet voldoende.

Maar het rondkijken opzich vind ik al erg leuk.

En ook de tips van jullie hier neem ik mee.

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe