Ga naar inhoud

VW 7 gear dual-clutch gearbox DSG


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik zal voor jullie nog eens wat plaatsen !

Dacht van goh leuk een Filmpje van een DSG , mwah misschien leuk voor die oude van dagen rijders die te beroerd zijn om zelf te schakelen.

Maar tis goed hoor een volgende keer zal ik niet meer plaatsen als ik wat tegenkom.

En zijn er dan vragen dan zal ik roepen ipv de RTFM wordt het dan kijk op YOU TUBE

En ik heb dat hele filmpje zelf nog niet eens afgekeken, maw puur voor jullie gedaan !

Maar stank voor dank lijkt het wel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet voor ouden van dagen hoor Ed, DSG rijdt gewoon veel fijner.

Pfffffffffffffffffffffff zei hij zonder DSG.

Valt me tegen dat je me afvalt in deze .........

aangepast door Wasmachineman
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om dit even technisch te houden (zoals het mogelijk bedoeld is - het staat niet in de kantine):

In het filmpje zeggen ze dat DSG als automaat ook zuiniger is in gebruik. Is dat echt zo, of is dat gewoon marketing? Zover ik weet zijn automaten per definitie minder zuinig bij het schakelen, ook DSG wagens krijgen nou niet allemaal van die mooie uitstoot stempels. uitstoot = verbruik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 x met de hand geschakeld de laatste 2 jaar met deze dsg-bak! Ben toch niet gek dat ik ga schakelen, dit ding doet het perfect!

ik wel vaker, vooral om even terug te schakelen om af te remmen op de motor.

ja, ook dat nog. Druk, druk, druk! Eerst volgende week de tuning.

Ben je gepensioneerd, heb je het nóg druk! ;) ben benieuwd naar je tuning!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe