Ga naar inhoud

heb je wel eens een eekhoorn patat/ saus zien eten?


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Vanmiddag, pal naast mijn zojuist geparkeerde auto (met excuus voor de belabberde door-het-vieze-raampje-telefoon-kwaliteit). Ik zag 'm bezig toen ik uit wilde stappen en ben blijven zitten. In no time had'ie de patatbak uit de zak gekregen, de restjes patat op en de sausresten letterlijk weggelikt.

Ik was eigenlijk té gefascineerd en bedacht me pas later dat ik ;m misschien beter weg had kunnen jagen...

7880758890_3e65a2582e_z.jpg

28082012121 by marcoeoscanon, on Flickr

7880758374_77005f9783_z.jpg

28082012123 by marcoeoscanon, on Flickr

7880757926_151259462e_z.jpg

28082012124 by marcoeoscanon, on Flickr

7880756740_c107fde2d0_z.jpg

28082012127 by marcoeoscanon, on Flickr

7880756262_444f1bc3cf_z.jpg

28082012128 by marcoeoscanon, on Flickr

7880755920_294eac3ed5_z.jpg

28082012130 by marcoeoscanon, on Flickr

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk !

Erg mooi !

Heren zijn jullie vergeten dat de eekhoorn normaal eikeltjes eet !!

En dat dit geheel niet hoort, en zeer slecht voor hem is !

Straks zit hij ook nog aan de cola en andere frisdranken en heeft dat beestje suiker

En komen jullie dan om hem zijn dagelijkse prikje te geven ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik eet ook wel eens nootjes en die zijn toch ook niet slecht voor mij, waarom zou friet die ik ook af en toe eet dan slecht zijn voor de flappie ? 8-):P

Het zijn leuke beestjes maar ook rovers. Ze komen regelmatig bij ons in de tuin, zeker als mijn vrouw zo'n slinger met pinda's in de dop ophangt voor de vogels, dan duurt het niet lang of alle pinda's liggen op de grond. en binnen de korste keren zijn ze weg. De hele tuin staat inmiddels vol met pindabomen. :D:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha pindabomen ;)

Maar mooie reportage ondanks de telefoon Marco. Vind het zelf ook erg interessante beestjes, met name omdat ik ze erg weinig zie. Erg grappig om te zien (leedvermaak aangezien het niet goed is voor het beestje), doet me denken aan die animatiefilms die mijn neefje kijkt. Over the Hedge en Bolt heeft het geloof ik (weet de NL titel even niet).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom was ik ook zo blij dat'ie het bij de patat hield en mij met rust liet... :D

Ben blij met je zelfkennis en dat je die ook open en bloot uit !

Want als ik het had gezegd had ik zwaar de min ingegaan ! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke opnamen Marco !

In dit dieren fun verband, kan ik hier wellicht mijn egeltjeservaring kwijt.

Sinds de plaatsing van een siersmeedhek, vind ik veel dode huisjesslakken in de tuin.

Overal vind ik dode slakken, maar dan netjes bij elkaar en het(slakken) huis is er nog, maar de inhoud niet.

Het schijnt dat egels, slakken als een lekkernij ervaren, voor mij mogen ze blijven, de egel dan.

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Gaat naar de USA en pak daar een national park zoals bv Grand Canyon en dan een toeristische view met een eet en drink tent

Dan vind je het opeens geen leuke beestjes meer en wens je ze allemaal slechte dingen toe

Men ziet ze daar vaak ook zoals wij hier ratten zien !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe