Ga naar inhoud

advies lcd tv gevraagd


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sorry hoor Frank, maar als die simpele handeling al als ingewikkeld wordt beschouwd... (nothing personal)... maar dat geeft ernstig te denken over het IQ van de gemiddelde TV kijker dan...Als een gebruiksaanwijzing lezen al te veel moeite is, dat geeft heftige twijfels over het feit of iemand wel op school heeft opgelet. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor Frank, maar als die simpele handeling al als ingewikkeld wordt beschouwd... (nothing personal)... maar dat geeft ernstig te denken over het IQ van de gemiddelde TV kijker dan...Als een gebruiksaanwijzing lezen al te veel moeite is, dat geeft heftige twijfels over het feit of iemand wel op school heeft opgelet. :(

Erik, hoe kun jij nou oordelen of de handleiding simpel is of moeilijk?

Dat kun je niet omdat je de handleiding niet hebt gezien en als je al kunt oordelen, oordeel dan alleen over jezelf, over je eigen vermogen om te kunnen handelen nav een handleiding!

Sommige mensen zijn totaal niet technisch, voorbeelden zijn er genoeg en hebben daarom sommigen al moeite met het lezen of het gebruiken van de handleiding! Dan is het het beste om gewoon iemand erbij te halen die wat vaker met dit soort zaken te maken heeft toch? Lijkt mij wel!

Vroeger moest ik bij mijn oma de tv instellen....nu blijf ik er ook liever met mijn vingers vanaf en laat mooi de tv-verkoper zijn gang gaan, in 10 minuten is hij klaar met de instellingen, ideaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oude coax kabel gebruikt of een nieuwe vanaf de muuraaansluiting naar de TV ?

Nieuwe TV nieuwe coax kabel zeg ik altijd, want stiekum aan verouderen die ook !

En na auto zoeken kun je elke zender bij elke TV ook nog met hand verder fine tunen !

En als het dus niet dat coaxverhaal is wat ik zei, dan moet je toch die RTFM downloaden en doorlezen hoe te finetunen !

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad zoals Ed al schrijft probeer de kabel eens uit te sluiten. Ik weet bijvoorbeeld niet of je hem vanaf de VCR doorlust naar de TV, dan zou je de kabel eens rechtstreeks in de TV kunnen prikken. Als je nieuwe kabels gaat kopen, neem dan kabels met kabelkeur (kost wel wat meer, maar dan heb je ook wat)

Of...... Als je Ned 2 kijkt gewoon even via de VCR kijken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze ellende ook al eens doorgemaakt, het lag uiteindelijk aan de antenneversterker, te herkennen aan de 230 volt aansluiting.

Ook maar op 1 of 2 kanalen storing.(Ziggo)

Daarna de antenneversterker verangen door een met een wat groter vermogen.

Nergens meer last van.

Op mijn Humax decoder zit een externe harde schijf (2TB Samsung) voor het opnemen (geen VCR meer nodig dus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wat betreft antenneversterkers en coaxkabels is mij geadviseerd om altijd spul te gebruiken met kabelkeur. Op Kabelkeur staat ook een filmpje over hoe je storingen kunt proberen te verhelpen: http://www.kabelkeur.nl/

Als je er uiteindelijk niet uitkomt en je laat je leverancier komen is dat ook het eerste wat ze bekijken / controleren..

Op de site van kabelkeur kun je klikken op ruis bij één zender: http://www.kabelkeur.nl/storing-oplossen/analoog/ruis-een-zender/

aangepast door bakkertje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe