Ga naar inhoud

advies lcd tv gevraagd


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

gaat niet om de lengte of dat hij is opgerold

die kabel die naar je aansluitpunt is gelegd door de kabelmaatschap is stukken langer en dan is dat laatste stukje waar jij t over hebt peanuts

slecht beeld komt voort uit de apparatuur die bij de kabelaar niet goed is ingesteld of een verouderde kabel / connectoren die je van die aansluiting hebt lopen naar je TV.

En zo'n kabel kan er aan buitenkant prima uitzien, maar kan inwendig aan einde van zijn leven zijn.

Dus begin inderdaad maar eens met een in dit geval kortere kabel ( geen overtollige lengte ) en dus nieuwe kabel.

En neem dan er wel een van wat betere kwaliteit en niet van die dunne kleine kant en klare bouwmarkt kabeltjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb een kabel besteld (ook voor digitale tv geschikt), maar inmiddels is Ned2 ok, na aandrukken van de connector in de video.

Wat wel gek is, is dat de kleurinstelling anders is in Friesland dan in A'dam. In Friesland (Ziggo) goede kleuren met de standaard instelling, in A'dam niet en lastig om zelf bij te stellen naar je wens. Zou dat kunnen verschillen per provider?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er moet ook geen INgang voor een koptelefoon op een TV zitten, maar een UITgang. :D

Nee flauw. Maar er wordt tegenwoordig eigenlijk vanuit gegaan dat je de AV installatie gebruikt voor 5.1/dolby/THX/whatever superlatief geluid. En daar kun je vaak (zelfs wireless) wel een headset aan koppelen...

Zo gebruik ik ook de webpagina's van mijn AV receiver om alle instellingen, geluid en zelfs aan/uit te schakelen als je b.v. een film aan het kijken bent, BD schijfje aan het bekijken oid.

En die webpagina's kan ik benaderen vanaf een laptop, desktop (en m'n dochter zelfs vanaf d'r slimfeun).

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

wie luistert er dan ook nog met een koptelefoon naar de TV! ;)

Ik! Als er op vrijdag of maandag vtbl op tv is gaat mijn vrouw, als ze thuis is, vaak een uurtje bellen dus zet ik mijn koptelefoon op, draadloos, en kan ik ongestoord alles horen wat vtbl betreft.

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar er wordt tegenwoordig eigenlijk vanuit gegaan dat je de AV installatie gebruikt voor 5.1/dolby/THX/whatever superlatief geluid. En daar kun je vaak (zelfs wireless) wel een headset aan koppelen...

Zo van: juist als je maar 1 bureaulampje in het hele huis gebruikt zet je voor je huishouden een extra kerncentrale aan

Suffe aannames altijd. Bouw toch gewoon een uitgang op zo'n tv-tje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat die aannames toch wel gestoeld zijn op de realiteit. Als slechts een zeer klein deel van je kopers iets gebruikt, dan moet je het niet aanbieden. Dat maakt je product namelijk onnodig duur. En degenen voor wie een dergelijk uitgang wel belangrijk is, wel, die letten er dan bij aanschaf wel op en kopen een andere TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe