Ga naar inhoud

fotografie


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

M'n laatste fotografie aanwinst is operationeel. :D

Baalde al twee jaar dat m'n beeldschermpjes niet breeeeeeed genoeg waren voor veel pano foto's, bleef maar heen en weer scrollen.

Nu toch maar de stap gewaagd, twee stuks Dell U2711's aangeschaft.

Kan niet anders zeggen: wauw.

2 x 27" IPS schermen, van ieder 2560x1440 resolutie naast elkaar. :-)

Nu nog wennen aan alle instellingen. Kan gewoon taskbars, email vensters, browser vensters, naast elkaar laten staan, zonder dat ze elkaar overlappen...

En een paar weken geleden waren bij de Aldi van die super degelijke monitor zwenkarmen te verkrijgen. Daar hangen ze nu aan, keurig boven het werkblad, makkelijk verstelbaar, ideaal.

Deze dus:

http://tweakers.net/pricewatch/253713/dell-ultrasharp-u2711.html#tab:reviews

aan deze standaard:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat was gewoon het schip waarop wij zaten. Eentje van de Naupar vloot, de 'Ambiance'.

Dat lijkt me logisch dat je op t schip zat waar je door t want heen fotografeerde. Want ik neem aan dat je je camera niet op een ander schip hebt staan met afstandsbediening. :) (Dat zou alleen Ed doen met vliegeren)

Wat ik bedoelde het zeilschip wat je door t want ziet, of dat een oude loodskotter was, (waddenzee).

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n laatste fotografie aanwinst is operationeel. :D

Nou ja, bijna dan. Ik was nog niet helemaal klaar.

Was nog vergeten om de schermen te calibreren; da's nu ook gebeurd. Helemaal up-to-date en kleurechte weergave. Als het nu bij iemands anders, er anders uitziet, dan is het niet mijn schuld. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

allemaal truckage volgens een boel mensen !

Hebben jullie allemaal in de studio gedaan net als dat met de maan waar we nog nooit op hebben gelopen !

Maar mooie foto's hoor ondanks dat ze niet echt zijn !! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor die gedachte heb ik op moment geheel niet !!

Zit gewoon achter me PC en kijk zijdelings naar F1 van Monaco .....

Maar als alles gedachten zijn dan zijn die problemen met je dealer ook dus maar gedachten ?? Of ga ik nu te ver in de materie door

Materie komt natuurlijk ook alleen in heelal voor en dat bestaat niet want dat is één grote truuk

Maar laat mij maar lekker in me gedachte, anders doet het weer zo'n pijn als ik erachter kom dat ik veel geld heb uitgegeven en niet voor het juiste ( de Yeti )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of sommigen van jullie wel eens van FotoOpa gehoord hebben (kijk maar op flickr).

Maar wat hij nu weer gebouwd heeft, waanzinnig!

http://nikonrumors.com/2011/05/24/fotoopas-unbelievable-custom-rig-for-capturing-insects-in-flight.aspx/#more-20277

http://www.flickr.com/photos/fotoopa_hs/sets/72157625073020642/with/5099163591/

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe