Ga naar inhoud

Needle Sweep - Fabia II / Yeti


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Nope, bij beide auto's niet. Alleen beide grote tellers doen een Sweep. Ook de brandstofmeter doet niet mee... Wellicht heeft dit iets te maken met de achterliggende techniek en het eventueel controleren van bepaalde waarden alvorens de auto te kunnen starten?

aangepast door PC-fre@k
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Zo na de eerste poging met de laptop en de VAG kabel in de auto gezeten te hebben en geprobeert te hebben hoe dat allemaal werkte, zijn we nu eindelijk een stapje verder gekomen

Na de eerste keer niet wetende waar je moest zoeken en wat je moest doen en tevens te voorzichtig te zijn nu aan de hand van een beschrijving van PC-Freak min of meer binnen 10 seconden ook mijn Needle Sweep ingesteld

En moet zeggen .......... leuk en aan laten staan om derde mee te verrassen als ze eens achter het stuur stapt !

Tevens bezig geweest met de knipperlichten om deze van 3 keer knipperen naar 4 keer te zetten

En ook zo ingesteld en hij leest het ook zo uit maar na overhalen van de knipperlichthendel knippert hij nog steeds 3 keer, dus ergens gaat het nog niet goed !?

Of misschien dat hij het morgen opeens wel doet, we zien wel !!

Dan me rot gezocht naar instellingen voor de regensensor en helaas tot heden niet gevonden !

Heb ook nog gezocht dmv bv 8N1 code in te voeren maar dan kom ik in climat instellingen en dus niet bij de regensensor en de PDF die ik gepost hebt is derhalve makkelijk voor de dealer die met een ander apparaat blijkbaar inlogd op je VAGCOM en derhalve wel wat aan deze code'heeft

Maar het is me de eer te na om naar de dealer te rijden en hem het in te laten stellen

Dus als iemand van de leden weet welke volgorde ik (we) moeten volgen in VAGCOM (VCDS) laat hij deze dan even hier posten zodat andere er ook profeit van kunnen hebben !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Fred dat is dat topic waar wij en anderen die discussie hebben gehad over de GL en tuning en of het wel of niet mocht

Nu zijn er een paar die de ventura tuning hebben en nu heeft er één de wijsheid in pacht en zegt tegen CH dat hij wel anders praat als hij wordt aangehouden en gecontroleerd wordt hierop

Maar ja CH heeft een 1,2 TSI 4 cilinder op benzine dus tsja wat moet ie met een venturabox voor een GL en wat heeft hij van doen met BPM en belastingvrij rijden op diesel met een GL !?

Het zijn die bekende kip zonder kop kreten die je je nog wel herinnert, net als die rotonde knipperlichten !!B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg maar als ik een keer langs kan komen Ed. Door de week kan ik meestal wel. Neem ik wat lekkers voor je mee!

niet zo ongeduldig , eerst andere dingen og uitzoeken

zoals die verdomde lampen sproeiers en zo nog wat dingen

Dan spreken we wel eens af

En momenteel ben ik doordeweeks afgemat als ik thuis kom dus dan heb ik koppie er niet lekker bij en zijn fouten ook zo gemaakt !

Dus zoals een oud spreekwoord zegt : geduld is een schone zaak !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Wie van de gedaagden test deze tutorial even op een EBL 1.6 TDI.... Eenmaal... Andermaal... ;) lijkt mij een leuke maar nutteloze gimmick :D

Inderdaad leuk maar nutteloos. Erg leuk zelfs....Ik heb de Sweep ook en vind het wel leuk om te zien. Mijn garagae deed het gratis maar hier zijn ook nleden die het kunnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe