Ga naar inhoud

Skoda Joyster


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Heerlijk al die opmerkingen , maar Boo we zullen het je één keer uitleggen

Ronald was te laat en zal altijd te laat zijn op groepsfoto's en vandaar dat hij er niet opstaat

Frank gaat altijd achteraan staan en dan zo zover achteruit dat hij in het niets valt van de Yeti's

En de foto in me onderschrift is mij aangeleverd want in Friesland heb ik 1 ja 1 foto gemaakt en verder alleen maar aan het werk gezet aan spoilers en moeten praten eten en drinken.

En met hoogstaand water in de rivier kunnen de fabs en octa's hun waterdichtheidstest doen, wedden dat ze wegdrijven !! :dopey_h4h:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook de lummel want Ed heeft mijn O2 ook overal uitgeknipt!

Frank ik heb je O2 er net bij geplakt :lol:

Maar Ronald was zo laat, daar konden we niet meer op wachten :doh2: Zoals je op de foto in de handtekening ziet hadden we een plekje in het midden vrijgehouden

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het goed heb is er ook bijna 10 meter Superb en als je daar de andere meters van Fabia's en Octavia('s) bij optelt, dan weet ik niet of die Yeti's nog wel zo verschrikkelijk veel indruk maken. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moeten de Yeti's in ieder geval weer even bij elkaar gaan staan, anders voelen "die anderen" zich weer zo eenzaam tussen die mooie auto's. Daarnaast kunnen "die anderen" er aan de zijkant van de foto makkelijker afgeknipt worden, da's net zo handig voor Ed :doh: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoveel Yeti's maken het wel eentonig eens je er ene gezien hebt heb je ze allemaal gezien, gelukkig zijn " die anderen" er nog om deze sleur te doorbreken.

Deze Joyster zou deze ooit in produktie komen, wellicht wat aangepast vb:stoffen zetels achteraan? :-)

aangepast door Snelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moeten de Yeti's in ieder geval weer even bij elkaar gaan staan, anders voelen "die anderen" zich weer zo eenzaam tussen die mooie auto's. Daarnaast kunnen "die anderen" er aan de zijkant van de foto makkelijker afgeknipt worden, da's net zo handig voor Ed :doh: .

:stuiterlach:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach door ons hoog op de wielen staan kunnen we bij gebrek aan parkeerruimte altijd nog OP die fabs etc parkeren.

Komt het uitzicht helemaal ten goede

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat je bedoelde: door het hoog op de wielen staan overzien wij de chaos die "die anderen" veroorzaken...

We moeten trouwens niet overdrijven met het plagen van "die anderen", ze hebben het al zwaar genoeg dat ze niet in een Yeti mogen rijden. Dus we moeten maar een ophouden met die plaagstootjes.

De M&G lijkt me een uitstekende gelegenheid ze geestelijk op te beuren en ze het gevoel te geven dat ze er toch een beetje bij horen door dat Skoda-logo... hoewel ze natuurlijk wel het risico lopen helemaal kapot te zijn van hun verkeerde (zijnde de niet-Yeti) keuze. Dat was dan even wat mij betreft het laatste plaagstootje :s .

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha ha ha verkeerde keuze nog nooit in EEN Skoda gereden zeker. Nu weet ik waarom er bij mijn dealer geen Yeti stond dacht eerst dat ze uitverkocht waren maar nee hoor blijkbaar einde reeks. Maar troost jullie we zullen op de M&G we posters meebrengen dan moet er niet geknipt worden.:-))

En alle gekheid op een stokje hier in Belgie zie je ze minder rijden, meer Fabia, Octavia, Superb kortom DE Echte Skoda's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mooie is natuurlijk dat we eigenlijk met enige bewondering naar de auto van Ronald hebben zitten kijken (de Fabia) die op sommige plekken het van de Yeti wint. Met name de motorkap heeft indruk gemaakt, en het verbruik natuurlijk ;) Van de Octavia weet ik toch al dat dat een hele fijne auto is omdat dat mijn eerdere auto was en ook in de Superb heb ik al een dagje mogen tuffen en ben daar volledig van overtuigd. Maar goed, je moet wat doen om je eigen keuze duidelijk te maken (of gewoon te rechtvaardigen). Buiten dat sta ik natuurlijk volledig achter die keuze! Je moet misschien wel een lefgozer zijn om in een Yeti te durven/ mogen rijden, zo'n wild beest! Over het overmaat aan lef om in Roomster te durven rijden kan Ed meer vertellen. Die is immers ook weer op tijd op het "rechte pad" gekomen nadat zijn vorige auto de Roomster was (waar hij nog steeds warme gevoelens voor heeft geloof ik). Oftewel, ieder diertje zijn/ haar pleziertje!

Maar eerlijk is eerlijk, van de 3 modellen Skoda die ik tot nu toe onder mijn k*nt heb gehad bevalt me de Yeti nog steeds het beste! De wegligging is beter, en je zit als 45+er ook beter in die bak. Alleen de kofferbak, die in niet Skod-a-like, maar goed, hebben de anderen ook eens iets om zich "übermensch" te kunnen voelen (toch nog eens een lekker vaud woord!)....

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Yeti's zijn tot daar aan toe, maar de Yeti-RIJDERS.....

eerst parkeren ze bovenop je, en daarna gaan ze de chaos overzien die dan door jou zou zijn veroorzaakt? Tsssssj....

Misschien "Keep them rolling" eens bellen of ze na 5 mei in Wageningen niet 3 weekjes kunnen blijven om dan een zekere Oosterbeekse parkeerplaats opnieuw te ontzetten om zo een paar unter(einenYeti)menschen uit hun benarde positie in een nog lager dan gebruikelijke Fabia te bevrijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Yeti's zijn tot daar aan toe, maar de Yeti-RIJDERS.....

eerst parkeren ze bovenop je, en daarna gaan ze de chaos overzien die dan door jou zou zijn veroorzaakt? Tsssssj....

Misschien "Keep them rolling" eens bellen of ze na 5 mei in Wageningen niet 3 weekjes kunnen blijven om dan een zekere Oosterbeekse parkeerplaats opnieuw te ontzetten om zo een paar unter(einenYeti)menschen uit hun benarde positie in een nog lager dan gebruikelijke Fabia te bevrijden.

Lijkt me een goed idee, anders gaan de Fabia-rijders wortelschieten en kom je daar nooit meer weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeti-rijders aller landen, verenigt U!

Hahahaha dat zijn we al vanaf begin en kom je niet tussen, tot je je eigen Yeti hebt !

Dan zul je na diverse testen wel of niet toegelaten worden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe