Ga naar inhoud

SFE M&G 2012


Skoody Boo
 Delen

Aanbevolen berichten

Nadeel is dat iedereen zijn internetverbinding ook moet upgraden :P (ze worden nu toch kleiner gemaakt om de weergave snel/passend te houden).

Maar komt goed Marco, sowieso is er in een dergelijk geval een mogelijkheid om sneller alle foto's te uploaden, als we weten wie er allemaal foto's heeft gemaakt zal ik hier via PM op terug komen. Help me desnoods even herinneren. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja was zo lekker Skoody dat menno er niets van heeft gegeten !

Maar het moet gezegd worden inderdaad Ronald je had een lekkere pan met Nasi gemaakt

Alleen je zou het vrijdag gedaan maken en dan ga je het zaterdags maken, tsja logisch dat je dan de afspraaktijd niet haalt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je nagaan wat ik er allemaal voor over heb om Ed stil te houden op zo'n M&G. Zo erg dat ik geen tijd meer had om een speciale versie voor Menno te maken... Die bak met ballen ben je trouwens alweer vergeten... Schande :P

Maar goed, ik begrijp dat Ed de Nasi en Gehaktballen verzorgt terwijl ik bij de rest in de zon zit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoho, ik heb zeggen en schrijven 3 baletjes kunnen eten omdat frank niet kon delen en al op de parkeerplaats de ene bal na de andere zijn keel liet inglijden !

Met gevolg dat wij allen 3 of 4 ballekes tot ons hebben kunnen nemen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

luister, ik ouwehoer ontstellend veel, maar ben daarentegen ook onstellend geouwehoer-proof, dus zwam maar lekker door.

Ik krijg wel het idee dat we de picknick even strak moeten afbakenen, zowel wat betreft aanvangstijd als afrondingstijd :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je dit van te voren even zegt Skoody, weet ik in iedergeval dat ik me oordoppen mee moet nemen !

Puur voor het geval het me teveel van het goede wordt hoor !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe