Ga naar inhoud

SFE M&G 2012


Skoody Boo
 Delen

Aanbevolen berichten

[Dank voor de private message].

Ik kan op dit moment nog niets zeggen over of ik 26 mei wel of niet kan. Ik kijk tegen die tijd of het uitkomt en hopelijk is er dan nog plaats voor een extra Skoda.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook bevestigd voor de M&G.

De reden dat ik hiermee nog even gewacht heb, is dat men vriendin en ik vanaf vanaf mei - juni in ons appartement mogen. En er dus (weekend)dagen zullen zijn dat ik zal moeten verhuizen (wat ik moeilijk alleen door men vriendin kan laten doen :)).

Aangezien het eerder eind juni zal worden, dan eind mei, heb ik ook bevestigd voor de M&G.

Hopelijk blijft het zo, want ik wel graag komen naar de M & G.

@ PC-Fre@k : dan kan je eindelijk een RS in real life zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe