Ga naar inhoud

SFE M&G 2012


Skoody Boo
 Delen

Aanbevolen berichten

Wel Marco dat is dan weer leuk om te horen !

Dat wij op de tweede plaats staan en straks in april op de derde !

Maar goed in de toekomst veranderen er vaak veel dingen, en dan zie ik jou nog wel de M&G organiseren.

En dan worden de Skoda rollator members met het skodabusje ( ja die maken ze dan ook ) opgehaald door Ronald die dan net als jij net te horen heeft gekregen dat jullie pensioen van een jaar dan op 70 jaar ingaat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch mooi dat dit soort vreemde prioriteiten tot de zondag beperkt blijven

Ja Skoody, wat voor de één vreemd is , is voor de ander dat juist niet !

En de zondag 29 april vind ik een minder groot probleem omdat ik dan 30 april als buffer er achter heb staan !

En de kans is dat er voor mij nog een weekend gaat afvallen als ik weer bij oude werkgever aan slag ga en dus weer storingsweekenden moet gaan lopen.

Dan zou het zomaar kunnen dat er in de periode die jij in agenda hebt gezet er van mij een weekend dus vervalt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, o.k., dat is overmacht, dat viel niet te voorzien.

En die vrouw van mij die is alle dagen van de week belangrijker hoor, niet alleen de zondag. Alleen gunt ze me soms wel een uitje. En eindelijk eens een keer opsodemieteren is af en toe ook een vorm van houden van.

in mijn geval niet zo vreemd; mevrouw wil/moet op zondag weer vanuit Friesland terug naar A'dam met alle bagage en 2 honden

aangezien je DSG heb is het vooral Henk die niet op zondag kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch mooi dat dit soort vreemde prioriteiten tot de zondag beperkt blijven

Hé, da's jouw interpretatie... dat heb je mij niet horen zeggen of zien schrijven... beter lezen, Skoody! :wolverine:

En die vrouw van mij die is alle dagen van de week belangrijker hoor, niet alleen de zondag. Alleen gunt ze me soms wel een uitje. En eindelijk eens een keer opsodemieteren is af en toe ook een vorm van houden van.

Ook bij mij staat ze altijd op nummer 1. Ik ben heel wat vaker weg dan zij, overigens. Juist daarom heb ik ooit voorgesteld (da's dus iets heel anders dan "heeft zij mij gevraagd) om altijd de zondag voor elkaar vrij te houden. Uiteraard zijn er uitzonderingen mogelijk (een regel is pas een goeie regel als'tie niet van ijzer is), maar daarvoor vind ik deze meeting (waarbij er ook andere opties zijn) niet belangrijk genoeg.

Wel Marco dat is dan weer leuk om te horen ! Dat wij op de tweede plaats staan en straks in april op de derde !

Ach, je kunt maar beter eerlijk zijn, toch? ;) Ik gok overigens dat ik zelf de komende maanden ook maar beter kan wennen aan het gevoel van op de derde plaats staan.... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De top vier data met hoogste inschrijvingen:

1. za 26 mei, 70%

2. za 2 juni 67%

3a. za 12 mei 64%

3b. za 16 juni 64%

Ik ben er in principe voor de datum te nemen die op de eerste plek is geeindigd, MAAR dan ga je alleen maar op getalletjes af, en dat wil ik niet zondermeer doen. Is er iemand die een intepretatie van die getalletjes heeft met argumenten dat een van dan andere opties toch beter is, dan kan die nu van zich laten horen.

aangepast door Skoody Boo
Link naar reactie
Delen op andere sites

uh, Marco,

ik zal ff stoppen met stangen, ik heb het stiekem heel wat beter geinterpreteerd dan je denkt. Het zou mooi zijn als in alle relaties de tijd zo goed afgebakend werd, en je hebt dan ook het grootste gelijk van de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol:

maar waar ik het eigenlijk over wilde hebben in dit topic (*modereert zichzelf*):

De top vier data met hoogste inschrijvingen zijn:

1. za 26 mei, 70%

2. za 2 juni 67%

3a. za 12 mei 64%

3b. za 16 juni 64%

Ik ben er in principe voor de datum te nemen die op de eerste plek is geeindigd, MAAR dan ga je alleen maar op getalletjes af, en dat wil ik niet zondermeer doen. Is er iemand die een intepretatie van die getalletjes heeft met argumenten dat een van dan andere opties toch beter is, dan kan die nu van zich laten horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol:

maar waar ik het eigenlijk over wilde hebben in dit topic (*modereert zichzelf*):

Een beter voorbeeld van zelfregulering is er niet! :D

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol:

maar waar ik het eigenlijk over wilde hebben in dit topic (*modereert zichzelf*):

De top vier data met hoogste inschrijvingen zijn:

1. za 26 mei, 70%

2. za 2 juni 67%

3a. za 12 mei 64%

3b. za 16 juni 64%

Ik ben er in principe voor de datum te nemen die op de eerste plek is geeindigd, MAAR dan ga je alleen maar op getalletjes af, en dat wil ik niet zondermeer doen. Is er iemand die een intepretatie van die getalletjes heeft met argumenten dat een van dan andere opties toch beter is, dan kan die nu van zich laten horen.

yep zaterdag 26 mei ben ik jarig en laat ik niet de boel hier de boel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoef ook geen gebak, ik ga wel voor gehaktballen of zo (A)

maar, is er iemand die wat zinnigs over de data kan zeggen?

Het blijft zo dat de een of de ander niet kan, misschien iets voor de mensen die twijfelen of nu niet kunnen over die 5 hoogst scorende nog eens goed te bekijken of ze nou wel of niet kunnen? Dat veranderd misschien al weer wat, en daarna maar gewoon een datum kiezen niet waar. Volgende M&G beter (tip: als je het zelf organiseert kan je altijd :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe