Ga naar inhoud

Vakantie 2012


Wmm is er niet meer
 Delen

Aanbevolen berichten

Ben wel benieuwd. Schijnt erg mooi te zijn. Plan is om via Oostenrijk te rijden. Ik ken Zwitserland op mijn duimpje, zeker het stuk Basel-Luzern. Dat schiet zeker in de vakantietijd niet op en je loopt ook nog eens om de kilometer de kans geflitst te worden, zeker in de vele tunnels (waar je slechts 80 mag).

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij weten nog niet wat we gaan doen zal wat afhankelijk zijn wanneer de zoon zijn vakantiejob heeft en dan met de wagen ergens naar toe.

Nu kan er wat meer bagage mee want de vrouw heeft de neiging om heel de garderobe mee te nemen. :)

Vorig jaar zijn we naar ST-Malo gereden dat is maar een 640 km onderweg hebben we een tussenstop gemaakt in een hotel en op onze heenreis terug een tussenstop dit om de rit niet onaangenaam te maken.

En dat beviel ons wel niet te lang op één plaats vertoeven.Nu hebben de kinderen 19J en 14J zin om verder te rijden aangezien ze meer luxe gaan hebben in de Skoda. Hebben jullie enig ervaring met het zuiden van Frankrijk of Duitsland.We zijn geen strandliggers zee mag natuurlijk(graag zelfs) we gaan liever de omgeving ergens verkennen een autoroute met bezienswaardigheden is nu (zeker)ook welkom.

En we nemen steeds een hotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

nou boven op een berg in de Vogezen? Maar het zijn wel Nederlanders die eigenaren!

Kan ook wel een kroeg induiken, maar dat wil ik Dora niet aandoen. Zal wel goed komen! Moet wel in elk geval die wedstrijd tegen de Duitsers zien, maar dan ben ik wsch al weer net terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kinderen zijn nu op een leeftijd dat de jongste van 5 nu ook alles kan doen in EuroDisney zonder de hele dag in een buggy te zitten. De oudste van 10 heeft al een heel programma gemaakt wat we alle dagen gaan doen. Met behulp van de metro komen we een heel eind zegt hij! We zullen het meemaken over 8 weken?

Het is al bijna zover, over een weekje zijn we er! We vertrekken dinsdagochtend vroeg en zijn woensdag en donderdag in het Disneypark! Vrijdag in Parijs zelf en zaterdagmiddag gaan we weer terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

overnacht je in disneypark zelf ?

Ik heb het niet gelezen dat bericht van 14 jan maar vrijdag was het de dertiende

Maar ik had een mooi hotel geweten op een golfbaan en van hollandse eigenaren

En stukken goedkoper in prijs en 5 minuten rijden van disneypark en rijdt op afspraak ook nog een shuttle van hotel naar disneypark

Maar ja dat is nu te laat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij slapen in Dreamcastle Hotel, 5 minuten buiten het park en inderdaad met shuttle-service gaan we heen en weer!

We gaan natuurlijk daarheen voor de kinderen! Het motto is: als zij het leuk vinden, hebben wij het geweldig!

Als we met z'n 2-en waren, dan zouden we mooi naar een zonbestemming zijn gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zijn daar toen terecht gekomen vanwege het feit dat als je wat van disney wil boeken voor 1 nacht overnachten je meteen vast zat (zit) aan 2 dagen disneypark

En omdat we toen een tour door de Eifel en zo naar Disney wilde en dan nog ricting franse kust wilden we maar 1 dag besteden aan Disney met 2 overnachtingen.

Dus aankomst dag erna naar disney en dan weer overnachten en dan door naar kust

En tsja dan kwamen we op prijzen uit die vele malen hoger waren dan wat we nu hebben gedaan

Dus 2 nachten geboekt bij bovenstaand resort en 1 dag disney, en als ik goed heb scheelde dat toen een 300 eurie totaal op 3 personen en 1 kind.

En dat is een boel geld waar je andere leuke dingen mee kunt doen

En booking.com gebruik ik ook vrij veel voor weekenden of ivm vliegerfestivals en via hun al veel leuke kleine maar toch mooie en schone hotels gevonden

Noorwegen heb ik dan weer wel via de ANWB gedaan de laatste keer dat we daar waren, maar de eerste keer zijn we lekker op de bonnefooi gegaan en elke dag een blokhut gevonden of een camping waarna we op luchtbed achter in de Jumpy sliepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Eind juli met de witte Yeti naar Toscane in Italie en gaan 12 dagen een luxe stacaravan bemannen op een camping. Paar jaar geleden ook gereden, toen met de Fabia combi, echter toen dieper in Italie. Overnachtingen op zowel de heen- als terugreis in Duitsland en Oostenrijk. We zijn bezig om de hotels alvast te boeken. Schat in zo'n 3000 km te gaan wegzetten op vakantie. Heerlijk rijden daar, en mooi weer verzekerd! :glasses3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe