oud-lid Geplaatst: 8 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Hmmmm...nog niet maar ga door? Zelf denk ik aan iets als: Koos van Koos Koets. 😜 Want de nummerplaat begint met K. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinfield Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Kees, Karel 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oud-lid Geplaatst: 8 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Koos vanaf nu lijkt mij het leukst. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EdK Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Kaatje , lekker oud noord hollandse naam en ook nog met een K beginnend en vrouwelijke naam... Wat wil je nog meer dan een een biertje ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oud-lid Geplaatst: 8 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Kaatje? Ik denk dan gelijk aan Kaat Mossel en dat zit in de zee en ik eet niets wat uit zee komt dus helaas, Ed. Mijn bier heb ik net toch al gehad voordat ik dit las dus dat is al geregeld. Het blijft Koos. Tenzij er een betere naam komt... En wat heb ik te maken met Noord Holland?? Doe mij maar Zuid Holland! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VAG-man Geplaatst: 8 juni 2021 Delen Geplaatst: 8 juni 2021 (aangepast) Koos Doos (vanwege zijn vorm). Of word ik nu afgeschoten?😅 8 juni 2021 aangepast door VAG-man Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oud-lid Geplaatst: 8 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Koos Doos of Koos Koets kan allebei. En inderdaad, de vorm lijkt op een doos dus goed bedacht. 😜 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht oud-lid Geplaatst: 1 januari Auteur Populair bericht Delen Geplaatst: 1 januari Yeti is nog steeds hier bij ons en doet toch meer dan 5k km per jaar. Km stand nu op 177k dus 10k km per jaar. Paar roestplekjes zijn weg gewerkt en mooi opnieuw gespoten. Dit alles betekent dus dat we voorlopig deze Skoda houden. Onze zoon rijdt er ook vaak in als ie zijn scooter niet gebruikt voor zijn werk. En laatst mocht de Yeti ook mee naar Polen in de mei vakantie: 3k aan kilometers gedaan. Dus wij blijven blij met deze Yeti, nu wel op winterbanden op 16’ velg want die hebben we nog steeds liggen. Zomerbanden met velg in de opslag. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VAG-man Geplaatst: 2 januari Delen Geplaatst: 2 januari Mooi verhaal. Geniet ervan! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oud-lid Geplaatst: 3 januari Auteur Delen Geplaatst: 3 januari Zou het een klassieker kunnen worden?? 😀 Kijk die mooie lijnen en zo lekker hoekig ook. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fabia123 Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari Tja de Yeti is voor mij de meest eigenzinnige Skoda ooit. Vooral het pre facelift model. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VAG-man Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari 18 minuten geleden, Fabia123 zei: meest eigenzinnige Skoda ooit. Echt waar? Nou voor mij is dat de Roomster. Spuug lelijk ook! Sorry voor degene die er één hebben. Inderdaad is de Yeti ook eigenzinnig, maar daarintegen ook mooi om te zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht EdK Geplaatst: 4 januari Populair bericht Delen Geplaatst: 4 januari 1 uur terug, VAG-man zei: is dat de Roomster. Spuug lelijk ook! Ga jij je mond is even spoelen !! Zelf gehad en ja je vind hem wel of niet mooi ! Maar het is de meest efficiente Skoda ooit geweest ! Helemaal met die 3 stoelen die uitneem baar waren achterin ! De Yeti is het overgenomen en was toch net even anders waardoor je toch minder ruimte creeërde in het achterdeel / kofferruimte. RR heb er zonder problemen tafels / koelkasten en op vakantie propte ik er meer in dan een ander in zijn Octavia. Heb er in overnacht . was in de Yeti niet mogelijk......... Maw een heel doordachte wagen die ZWAAR onderschat is door velen in Nederland ! De Belgen en Duitsers zagen de vele pluspunten er ook van !! En in Duitsland is hij zelfs gevoerd als bedrijfswagen.... 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarcoO2 Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari Allemaal leuk en aardig, maar spuuglelijk blijft’ie 🤮 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oud-lid Geplaatst: 4 januari Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 1 minuut geleden, MarcoO2 zei: Allemaal leuk en aardig, maar spuuglelijk blijft’ie 🤮 Leuk/aardig/spuuglelijk….jaja 1 uur geleden, EdK zei: Heb er in overnacht . was in de Yeti niet mogelijk......... Echt wel mogelijk om te overnachten in de Yeti. 3 uren geleden, VAG-man zei: Inderdaad is de Yeti ook eigenzinnig, maar daarintegen ook mooi om te zien. Mooi omschreven! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EdK Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari 7 minuten geleden, Wasmachineman zei: Echt wel mogelijk om te overnachten in de Yeti. Ja alleen met mijn lengte kom je er dan kreupel uit ! Beide tijdens vlieger festivals in overnacht en in RR was dat echt 10x beter...... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VAG-man Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari 3 uren geleden, EdK zei: Ga jij je mond is even spoelen !! Aha de gevoelige snaar.😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EdK Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari 20 uren geleden, MarcoO2 zei: Allemaal leuk en aardig, maar spuuglelijk blijft’ie 🤮 Had ik je wat gevraagd ????😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarcoO2 Geplaatst: 6 januari Delen Geplaatst: 6 januari Sorry chef 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht CaseyBasey Geplaatst: 9 januari Populair bericht Delen Geplaatst: 9 januari Ik vind alle Skoda's lelijk, de een wat erger dan de ander. 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EdK Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari Dus je parkeert hem niet voor de deur, zodat je niet elk moment tegen die lelijke wagen aankijkt ?? 😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fabia123 Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari Ik heb jaren met veel plezier tegen Skoda's aangekeken. Vooral aan de binnenkant zijn ze niet uitbundig maar veel andere merken hebben dat ook. Vooral als een auto uit staat zie je donkere schermen en een stuur voor je donkere plastic deurpannelen naast de en donkere stoelen achter je. De Franse merken durfde in het verleden nog wel eens met kleurige binnen bekleding te komen, maar nu doen ze dat niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VAG-man Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Op 9-1-2024 om 20:03, Fabia123 zei: Franse merken durfde in het verleden nog wel eens met kleurige binnen bekleding te komen, maar nu doen ze dat niet meer. Tot 2005 had je ook Audi A2 met rode, gele of blauwe bekleding. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fabia123 Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari 19 uren geleden, VAG-man zei: Tot 2005 had je ook Audi A2 met rode, gele of blauwe bekleding. Inderdaad, dat is lang geleden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oud-lid Geplaatst: 7 maart Auteur Delen Geplaatst: 7 maart Vandaag eindelijk de 16' winterbanden eraf gehaald en deze mooie sloffen eronder geplaatst. Die Yeti stuurt weer fantastisch zeg! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen