Ga naar inhoud

Skoda Fabia RS


AvB
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 4 weken later...

Vandaag gehoord dat ie afgelopen maandag is geproduceerd (tóch geen maandagmorgenauto, hoop ik) en nu "op transport" naar Nederland staat...

Waarschijnlijk staat ie dan na het weekend bij de dealer.

Wordt vervolgd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie kleur en mooie wagen en het wachten zeker waard geweest !

Ik wens je dan ook veel veilige KM toe met je bolide toe.

En dat je er van gaat genieten .......... ach volgens mij doe je dat al vanaf KM 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo echt wel!

Ben benieuwd hoe het 17 inch je bevalt onder de Fabia. De velgen (maar dan de 'zomer' uitvoering zoals jij ze noemt) staan namelijk op mijn verlanglijstje maar ben eigenlijk bang dat 17 inch gewoon te groot is (iig voor mijn Fabia Combi Greenline).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Wow erg mooie auto, vooral de kleur gaaf! Ik was aan het zoeken hoe lang het ongeveer duurt voordat de Skoda in Nederland staat nadat deze in pruductie genomen is.

Ik las dat de datum nog al eens verschoven is, maar als je dan in één keer dit hele topic door leest gaat de tijd toch wel erg snel ;)

Ik kan me voorstellen dat het wachten lang duurde, en dat de teleurstelling groot was toen je hoorde dat de levering ineens met 8 weken verlengt werd.

Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn Skoda in week 7 in productie wordt genomen (voorlopige productie week) het wordt dan wel geen Fabia RS, maar een GreenLine, maar toch kijk ik er naar uit.

Ook ik zou graag foto's willen zien van de binnenkant van je auto :D

In ieder geval heel erg veel plezier met je Skoda Fabia RS!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe