Ga naar inhoud

Ik ben er weer


IBV
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

na een afwezigheid van iets meer dan 2 jaar ben ik weer terug met een Skoda.
Ik heb indertijd mijn Superb ingeruild voor een Ford Grand C-max 7 zitter.

Ik ben echter meer gediend met een ruime auto met heel veel minder dorst en lagere vaste lasten.

Gistermiddag heb ik mijn Ford ingeruild voor een nieuwe Skoda Rapid Spaceback Joy. 1.2 tsi DSG7 in Race Blue metallic en is het afwachten wat de leverdatum wordt.

Als ie der is maar eens kijken of er nog wat uitgezette opties ingeschakeld kunnen worden. Indertijd heeft @Antera dat prima voor me gefikst op een meeting.

Ike

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst welkom terug....

Maar een Rapid mag dan wel ruim zijn en zuiniger , maar vergeleken met je Superb en Ford is die toch wel wat centimeters korter en dus minder ruim...

 

En @Antera handeld nog steeds in VCDS om alle optie's aan te zetten hoor....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@EdKVolgens mij is het vanaf pakweg 2013/2014 al zo dat er weinig meer kan met VCDS, en dat VCP meer kan. Heeft niet met platform te maken, maar met de programmering van de ECU. In elk geval is Mark een goed adres om wijzigingen aan te laten brengen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 30-10-2016 at 18:48, Cordoba said:

...Volgens mij is het vanaf pakweg 2013/2014 al zo dat er weinig meer kan met VCDS, en dat VCP meer kan. Heeft niet met platform te maken, maar met de programmering van de ECU...

Correct, de wagens met de nieuwste boordcomputers geven problemen in VCDS. Simpelweg omdat de codes er niet meer zijn of we er niet meer in kunnen schrijven.

Merk het met name bij de Octavia en Superb vanaf juli 2016. Die er voor geven geen problemen.

Blij dus dat ik zowel VCDS als VCP heb (ook handig voor VIM), maar hoop alsnog dat Ross-Tech aan de slag gaat!

 

@IBV Welkom terug!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe