Ga naar inhoud

Skoda geeft de Octavia een nieuwe neus


Ons Skoda Nieuwsmeisje
 Delen

Aanbevolen berichten

Als het maar licht geeft. Alles went. En veroudering moet er kennelijk nou eenmaal zijn, de ontwaarding van vorige modellen is nou eenmaal een relatieve waardevermeerdering van wat nog verkocht moet worden. Heb je een goed ontwerp dan is de kans dus groot dat het beroerder wordt.

Vervelender dan dat koplampjesgeklei is eigenlijk dat de 1.8 tsi's alleen nog maar te krijgen zijn in uitrustingsniveaus met achterlijk veel toeters en bellen, en als je daar niet voor wilt betalen je opgescheept zit met een opgevoerde 1.4.  In Duitsland kan je gewoon nog een ambition met 1.8tsi bestellen, maar in NL niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, slimmerd ;) 
Does is ruim 16 en zijn einde is nabij. Gewrichten achter doen het nauwelijks meer, hij is doof, half blind en enigszins "dement". Doet het momenteel gelukkig wel heel goed op een soort prednison, maar dierenarts gaf hem hooguit een maand. Logeert nu groot deel van de tijd bij Pieta, die twee zijn stapel op elkaar en daar hoeft hij geen trap op en af.
Dora is ook al 13 (toevallig vandaag jarig) en die gaat prima, maar is wat kleiner. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, Frank. Ja, je weet dat je daar tegenaan loopt, maar het blijft moeilijk. In dit geval helemaal omdat Does een enorme persoonlijkheid is. 
We beginnen er ook niet meer aan. Hebben genoeg aan de jonge honden van de kinderen, waar we op passen af en toe en waarmee ik nog lekker kan rennen.

Ha ha, zie dat je je profiel al hebt aangepast naar je toekomstige auto!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ideaal voor jullie!
Wat autorijden betreft ben ik een geslachtsrijpe kleuter hoor. Vind het gewoon heerlijk om lekker te accelereren en hard de bocht door te gaan, ik zeg het eerlijk. Max snelheid overschrijd ik zelden of nooit. Met de Fabia met aanpassingen gaat dat best lekker, maar het smaakt wel naar meer. En dan is zo'n jonge kleine GTI (achtige) een optie.
Uiteraard wel met DSG (Polo). De Clio RS heeft standaard een automaat met dubbele koppeling. Dus die vind je gemakkelijker      

aangepast door Rosinfield
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Rosinfield said:


Wat autorijden betreft ben ik een geslachtsrijpe kleuter hoor. Vind het gewoon heerlijk om lekker te accelereren en hard de bocht door te gaan, ik zeg het eerlijk. Max snelheid overschrijd ik zelden of nooit. 

Als je alleen in de auto zit zeker?! Als je passagiers hebt dan worden die kotsmisselijk als ik het zo lees.... :vrezen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe