Ga naar inhoud

Een nieuwe aanwinst - van 21 jaar oud.


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

:blink:  :blink:   :D  :D

 

Jij gaat voor de koelkast! 

 

Het is inderdaad een Alfa Romeo Spider 2.0 uit 1993, met net 21.000 km op de teller. In de (voor een Alfa) zeldzame kleur British Racing Green. Ik ben blij - en Hanneke ook!!!

 

Nog een paar snelle foto's: 

 

15404070465_95e272d01c_b.jpgIMG_0543A by marcoeoscanon, on Flickr

 

15217320529_34e66c38d9_b.jpgIMG_0572A by marcoeoscanon, on Flickr

 

15217555737_b498c72dff_b.jpgIMG_0575A by marcoeoscanon, on Flickr

 

15217404560_24d2a49770_b.jpgIMG_0579A by marcoeoscanon, on Flickr

 

15217401770_a6e51544cc_b.jpgIMG_0583A by marcoeoscanon, on Flickr

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja appart kleurtje voor een alfa.

Enne nu cordoba zeker inhuren voor een goede detailing beurt.?

Maar aan de hand van het jaar mogen we er dus vanuit gaan dat het een zomerse winter gaat worden...?

Zien jullie nu wel dat Joost op zijn moeder lijkt......:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat je er blij mee bent, maar ik persoonlijk, heb helemaal niks met oude auto's. Het zijn en blijven oude auto's. Ongeschikt waarvoor een auto imho bedoeld is, vooral als de technologie al veeeeel verder is...

Niks persoonlijks, laat dat duidelijk zijn. Ik ben daar klaarblijkelijk te nuchter voor.

 

Het is naar mijn idee, wel een interessant fotografieobject, maar da's iets heel anders...

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oud is relatief in dit geval. Het is eigenlijk een klassieke auto met verhoudingsgewijs moderne techniek. Dit is er één uit de laatste lichting die gemaakt werd. In ieder geval uitmuntend geschikt voor mijn doel: genieten! 

 

Inderdaad ook leuk om te fotograferen - op dat vlak kan ik nog een hoop van jou leren Erik, dus misschien kom ik wel een keer jouw kant op als jij dat ook leuk vindt!

 

Enne, Ed, je hebt een punt ;)

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval uitmuntend geschikt voor mijn doel: genieten!

Nu verspreek je je weer Marco, hij was toch voor je vrouw..???

Zandvoort zeker ook al afgehuurd voor je vrouw zodat jij kunt rijden..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier natuurlijk helemaal niet om de functionaliteit van het ding. Zo'n auto heeft gewoon een zekere esthetische meerwaarde. Zoals dat bv ook geldt voor radio's, camera's, juke boxen, enz. Veel mensen vinden dergelijke dingen gewoon mooi (design e.d.). En sommigen schaffen ze aan of leggen er zelfs een verzameling van aan.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rosinfield, on 30 Sept 2014 - 21:41, said:Rosinfield, on 30 Sept 2014 - 21:41, said:Rosinfield, on 30 Sept 2014 - 21:41, said:Rosinfield, on 30 Sept 2014 - 21:41, said:

Het gaat hier natuurlijk helemaal niet om de functionaliteit van het ding.

Bij jou misschien niet, bij mij wel... Je zegt het zelf al 'het ding' 8-) 

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel dan denk ik zomaar dat marco er achteraan mag rijden met zijn mountainbike als Joost en mama met de alfa op pad gaan...

Maar wat jij zegt gaat niet door hoor bone collector...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaaf he!!! Nu nog ff uit de schorsing halen en gássss!!!

Ff uit de schorsing halen?? Zij (deze Alfa is altijd een zij) heeft 7,5 jaar binnen gestaan!

Kijk, hier heb je onze kids, gefotografeerd in 2010 in onze trouwauto die wij gebruikten in 1999! Ik kan je nu al vertellen dat jij erg mooie foto's gaat maken van Joost in die Alfa!

post-4-0-46085000-1412107629_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe