Ga naar inhoud

Whatsapp


PC-fre@k
 Delen

Whatsapp  

10 leden hebben gestemd

Je hebt geen rechten om te stemmen in deze poll, of om de poll resultaten te bekijken. Log in of registreer om te stemmen op deze poll.

Aanbevolen berichten

Mij lijkt het ook weinig reeel en meer een ongefundeerde koudwaterangst. Het hele verhaal heeft wel veel massa-hysterische trekjes, die me doen denken aan soortgelijke spookverhalen over vermeende kwaadaardige maar empirisch ongefundeerde straling van mobieltjes e.d. Beetje kort door de bocht, realiseer ik me, maar het is wel zoals het op me overkomt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hoe reëel is het dat dat gaat gebeuren? Daarmee zou Facebook het graf van Whatsapp graven. 

 

Vraag is of Facebook dat door heeft. Het massaal aanmelden bij de concurrent is gelukkig wel een signaal aan Facebook denk ik.

 

Als beiden bedrijven los blijven bestaan en Facebook alleen enig aandeelhouder is zou het niet zoveel uit moeten maken.

Als het 2 apps van 1 eigenaar worden en of zijn, en ook aan elkaar geknoopt zitten wordt ik er minder vrolijk van. Zelfde als de overname van Ziggo door het moederbedrijf van UPC. Daar wordt je ook niet blij van...

 

Verder ben ik blij om te zien dat Skoody in ieder geval opgelet heeft bij het lezen van mijn eerste post ;)

 

Telegram die nu veel aanmeldingen krijgt schijnt ieder geval totaal niet zo veilig te zijn als ze zeggen, of dat komt omdat Facebook/Whatsapp geld steekt in negatieve reclame :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telegram is sowieso verwarrend, ontwikkelaars zouden afkomstig zijn van VK (Russisch) inderdaad, maar het bedrijf is Duits en gevestigd in Berlijn. 

Whatsapp komt uit Oekraïne? Maar, Koum een van de oprichters woont als sinds zijn 16e in Amerika.

 

Lees wel dat ze zeggen dat er niks gaat veranderen in de nabije toekomst, maar ja hoe lang is dat? En wat wil Facebook er anders mee?

 

http://www.washingtonpost.com/business/technology/whatsapp-co-founders-ukraine-years-are-why-app-has-strong-focus-on-users-privacy/2014/02/20/5abf921e-9a42-11e3-80ac-63a8ba7f7942_story.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men investeert gewoonweg geen miljoenen in een overname als men niets wil doen met de berichten die de mensen sturen.

Het kleedje kan er hetzelfde blijven uitzien maar wat er daaronder schuil gaat zal voor ons ( gedeeltelijk) een raadsel blijven.

Zoals Kire aangeeft gevoelige info liefst niet via het net of andere versturen (ook niet via de post).

En het maakt niet uit wie de ontwerper is en waar deze woont als hij de kassa hoort rinkelen is deze tot alles in staat.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van zodra ik hoorde dat FB Whatsapp had overgenomen, heb ik Whatsapp van mijn Blackberry gehaald. Met >700 zakelijke contacten kan ik me niet veroorloven dat FB gaat lopen met al deze informatie (in ieder geval niet via mij)..

Leuk statement, maar dan had je überhaupt geen Whatsapp moeten installeren. Jouw nummers zijn al lang opgeslagen bij Whatsapp en dus (?) bij Facebook.

Als je zakelijke contacten je zo dierbaar zijn, zou je je zakelijke telefoon voor niets anders moeten gebruiken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even kijken waar een te installeren app toegang toe vraagt, helpt een hoop. Voor de volgende keer ;-)

Je zakelijke telefoon zakelijk houden helpt ook natuurlijk, al is dat niet handig.

En dan nog een vraag: welke gegevens worden door telecom- en emailproviders opgeslagen? Een "spionageloze" data-uitwisseling is een illusie, en dan heb ik bet nog niet eens over de grote oren van overheden.

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel las vanmorgen in de krant dat men whatssapp wil gaan uitbreiden met netwerk telefonie dus een alla Skype.

Of die toevoeging nu echt waarde zal hebben......?

Ja kunnen ze de telefoongesprekken ook opslaan als men dat wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe