Ga naar inhoud

Tuning (1.2 TSI); hoe zit het nou?


Captain Hook
 Delen

Aanbevolen berichten

Mooi om te lezen dat je verwachtingen waar gemaakt worden!

Eigenlijk krijg je meer waar voor je geld dan ik 8-) . Enkel ééntjes en nulletjes ergens daar onder de motorkap weggeschreven in de software terwijl jij nog een herplaatsbaar kastje hebt. ;). Ik hoop en verwacht dat je net zo tevreden zal blijven als ik met de tuning. Houd ons op de hoogte.

aangepast door Neptukker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de dealer ingelicht. Verder nog gevraagd aan Mark of de externe ecu ook weer in een volgende Yeti 1.2 kan worden gezet en dat kan, met zo nodig wat bijregelen. Dat is dan wel weer mooi.

Behoud je dan de garantie als je de dealer inlicht? Bij mijn weten was dat alleen bij de tuning van ABT het geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, is ook zo. Maar als ik ze niet inlicht behoud ik ook geen garantie, tenzij ik de zaak elke keer verwijder en daar voel ik niet voor. Afgezien daarvan is de kans praktisch uitgesloten dat er iets kapot gaat aan de motor (vanwege de tuning). Garantie is ook een tijdelijke zaak en dan nog moet je maar afwachten wat het voorstelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag even een gelegenheid te baat genomen om wat te testen. Moest een voorrangsweg rechts opdraaien. Er kwam een auto aan en ik dacht dat moet nog kunnen, dus vol gas. Ging idd (had ik voor de tuning niet aangedurfd, want ik wil natuurlijk niet dat iemand dan voor mij moet afremmen). Wel knipperde het esp lampje even, denk omdat ik vol accelereerde terwijl ik draaide.

Maar verder heerlijk relaxed getuft hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eigenlijk blij dat het gaat sneeuwen. :D

In 10 jaren tijd heb ik nog geen enkele keer winterbanden gehad. Nu met deze wagen vond ik dat het dat geld zeker waard was (en vooral met de strenge winter van vorig jaar). En heb ik dus voor de eerste keer winterbanden (Michelin Alpin).

Resultaat...ik heb nog niet eens sneeuw gezien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe