Ga naar inhoud

SFE M&G 2013


Snelle
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben bang dat ik veel zal missen!

Je kan thuis nog altijd eventjes weg wippen hoor voor het avondeten bent u terug :)

En hebt een cursus tegelzetten, laminaat plaatsen ook de Belgische bierproefkunst onder de knie en met die wetenschap moet je niet meer bang zijn.

Zie het all voor mij een yetiekoffer vol met Belgisch bier richting de Nederlanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Snelle......."Je kan thuis nog altijd eventjes weg wippen hoor voor het avondeten bent u terug"

het "werkwoord" in deze zin betekend in Holland iets hélemaal anders dan bij ons in belgenland hoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk die "onopvallende" verschillen! Daarom mag ik de (zuider)buren ook zo graag, het lijkt allemaal hetzelfde en is toch zo "exotisch". Hetzelfde en toch lekker net even zo sympathiek anders. Het relativeert meteen even je eigen-"aardigheden".

 

Niet dat er binnen Nederland alles een eenheidsworst is. Zondag net van een vriend gehoord dat Dordrecht bijvoorbeeld zo heel anders is dan Friesland (dat hij als "import"fries natuurlijk mist).. Een open deur, maar toch.. Gelukkig zijn we allen Europeaan en kunnen we een boel van mekaar leren als we daar voor open staan!

 

Jeminee, waarom heb ik me het familieweekeinde in de maag laten splitsen, zit ik met de oosterburen opgescheept ;) en kan ik mijn Yeti-kofferbak niet volladen met ... Maar goed dat je van de oosterburen ook een boel kunt leren...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Luke, ze kennen me hier wel hoor ne typische Belg :)

Daarom is het ook zo leuk om elkaar eens in levende lijve te ontmoeten schept een band.

En met een beetje geluk zien we ginder in het bos de konijnen ...................(vrij in te vullen) :)

aangepast door Snelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe