Ga naar inhoud

SFE M&G 2013


Snelle
 Delen

Aanbevolen berichten

OK, beide data zijn (voorlopig) accoord, maar ik weet nooit van mijn driehoofdige directie thuis voor mij aan klusjes heeft ;) .

moet je je beroepen op je vrije dagen en je etenstijden, dan kun je beide dagen meteen gaan zonder gesputter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, een voorraad wordt opgebouwd, maar dat is bestemd als buffer voor als de vrouw weer aan het werk gaat. De flesverwarmer kan ook op 12v, alleen kan ik nergens op zo'n ellendig prenatalding vinden wat nou het vermogen is. Aangezien het om verwarmen gaat zou dat best richting of over de grens kunnen gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de zekering hheft een waarde die de bedrading aankan, dus gewoon in prikken en wel de motor draaaiende houden

klapt zekering 12 v eruit dan is de verwarmer der inhoud van den fles te hoog, maar dat loopt wel los hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was het maar zo, je schijnt te moeten voorkomen dat het te heet wordt. Colemanbranders zijn prima om veel stuff snel heet te krijgen, maar erg regelbaar zijn ze niet. Allewel je met wat creativiteit het principetje van dat prenatalprulding ook in een steelpan moet kunnen toepassen natuurlijk. In ieder geval een goede oplossing om de kampeersfeer verder te cultiveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel bij mij is het al duidelijk nu, dacht dat t laatst door het bier bij hem kwam, maar blijkt dus de combi van bier en stuf te zijn.

Dank je hobbel voor de hint

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat dat nog, stuf, is wel heel erg jaren '70. 8-) 8-) Paul van Vliet had het er vroeger nog wel eens over :)

We hebben het hierover Aalst als de plek voor het organiseren van een meting. Misschien een domme vraag welk, Aalst wordt er bedoelt ? Licht dit Aalst in Oost Vlaanderen, of is het een geheugd van St. Truiden en licht het in Belgisch Limburg.

aangepast door Busje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak is het zo dat de producten er net als jaren terug nog gewoon zijn maar dat men er een andere naam aan heeft gegeven

Raider is nu Twix

en zo heb je nog tientallen producten

hoe stuff vandaag de dag heet.......

wel jonkies kom er maar in met de nieuwe naam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe