Ga naar inhoud

SFE M&G 2013


Snelle
 Delen

Aanbevolen berichten

Er lopen hier nog twee kleine amusante lawaaimakertjes van vrouwelijken kunne rond (+/- 7 & 9 lentes jong) en ik dacht erover na om deze mee te brengen. 

Zouden er eventueel nog mensen zijn die hun kroost meebrengen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem de dames maar mee hoor in de buurt zijn er speeltuinen daar kunnen ze zich uitleven het is namelijk het stadspark of voor een wandeling in het natuurgebied.

Hier komt de zoon ook mee maar ja die is al een stukje ouder, komt waarschijnlijk omdat ik ook niet meer van de jongste ben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel snelle zet het zwembadje en de ballenbak maar vast klaar   :D

 

en hoe meer zielen hoe meer vreugd ! toch

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Snelle als ik google pak om naar aalst rijden dan stuurt hij me via antwerpen richting brussel

maar is het via gent niet sneller vanwege verkeersdrukte rond brussel ?

of maakt t niets uit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je van het hoge noorden komt ben je beter dat ge Sint-Niklaas neemt dan Dendermonde en zo Aalst, niet via Brussel.

Via Gent kan ook maar dat is dan een omweg tegenover Sint-Niklaas.

De weergoden hebben een wisselend humeur laat staan de weersvoorspellingen best is om zaterdag de oogjes te openen de Skoda te starten en een leuke dag te maken in Aalst ongeacht de grillen van het Belgisch weertje.

En een paraplu zit standaard in de achterdeur bij een superb :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ivm met het regelmatig optredende euvel van een lekkend dak? :lol:  Ik vond het al zo raar dat ik soms Superbs tegenkom waarbij de bestuurder met een opgestoken paraplu achter het stuur zit. Wel weer slim (simply clever) van Skoda om dan een plu aan de standaarduitrusting toe te voegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sodela kan dat familie uitje niet gewoon in Aalst zijn ?

Zijn een heleboel Skodarijders met dikke tranen daar als je er niet bent, vandaar dan Hobbel al die paraplu mee neemt

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 deelnemers is niet schokkend veel inderdaad, maar er komen er meer dan hier aangemeld (of lid). En misschien ook juist weer mensen die graag zouden willen komen, maar i.v.m. de afstand/tijd wellicht carpoolen. Hoeveel dat er echt worden merken we eigenlijk pas echt goed als we er eenmaal allemaal zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mag ik verwachten van de meeting? De hoeveelste editie is dit?

Ik ben de laatste twee jaar naar meetings in Zolder geweest en eentje in Mechelen. Dat is tuning op z'n best maar daar doe je wel enkele uren over om heel het traject te doorlopen en alleen maar te kijken.

Stel dat er 13 wagens gaan staan ben je toch snel uitgekeken? Of vergis ik mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar wel een boel gezelligheid met elkander.

 

Kijk we zijn een forum dat anders dan anders is en we zijn nog niet zo lang bezig.

En het aantal leden wat we in die tijd bereikt hebben is iets wat wezelf ook niet verwacht hadden

 

En tsja elk forum van welke aard heeft een grote groep lezers die verder zwijgen als het graf en er is een actievere groep

En in die actievere groep zijn de personen die dan naar een samenkomst gaan mits ze geen andere verplichtingen hebben.

 

Dus tsja je mag het dan niet veel vinden, maar wij als mods en organisatie weten dat we vooruitgang boeken en ook met het aantal.

Als ik op andere fora kijk waar ze een meeting organiseren en dan er een dertig personen (wagens komen) met een leden bestand van meer dan 6000 leden dan vind ik dat op zich ook niet veel.

Maw is maar hoe je aantal benaderd cq bekijkt !!??

 

En een forum of een vereniging maak je met elkaar en zal nooit vanuit een paar personen komen, en de groep activere leden zien we ook gestaag groeien dus voor de toekomst zie ik het wel rooskleuriger , en misschien moeten we dan zelfs wel zeggen dat er maar een X aanatl leden kunnen komen omdat we anders problemen krijgen met wetgeving

 

Dan waren onze eerste meetings in Holland en met meeste hollandse leden trek je dan in algemeen ook meer mensen dan.

Maar doordat we steeds meer vlaamse leden krijgen ( zijn we blij mee ) vond men dat ze ook een meeting moesten organiseren.

En Snelle heeft hierin het voortouw genomen en kan niet anders zeggen dat ik dit dapper vond omdat ik er een hard hoofd in had of er wel ollanders die grens over durfde omdat het in mijn geval twee en half uur karren is.

En wat zeggen wij ollanders dan vlug, pfff is me te ver weg ik kom de volgende keer wel weer als het in olland is.

 

Dus al met al dit n ogenschouw nemend vind ik die dertien wagens best wel een mooi aantal en de dealer aldaar is toch bereid om een Rapid en een Octavia ter beschikking te stellen.

 

 

Maar goed als ik goed zag dan ben je zaterdag ook van de partij ?

En uiteraard ben je welkom en hoop dat je de dag net zoals wij hem ervaren en met een goed gevoel aan eind van de dag weer wegrijd vanuit Aalst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom niet per definitie om de wagens te bekijken, dat kan ook in de showroom.

Wel vind ik het leuk om de mensen die we hier vaak 'spreken' eens echt te 'spreken'. Te zien hoe het nu met hun wagen is (na gebruik), wat ze aan hun wagen veranderd hebben, nieuwe foefjes, leuke VCDS instellingen, eigenhandige montage van spoilers, trekhaken, nieuwe velgen, etc.

 

Los daarvan zijn er meerdere met laptop aanwezig zodat VCDS wensen doorgevoerd kunnen worden, ELSA/ETKA bekeken kan worden... En zo voort. 

 

Vorige keer was de dag in ieder geval zo voorbij en had volgens mij de helft van de mensen niet eens 1 op 1 gesproken. 

 

Zoals Ed eigenlijk al zegt, ik weet zeker dat dit de gezelligste meeting van het jaar wordt, zeker nu het in Belgie plaatsvind! Uniek natuurlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ook opmerk is dat je het succes niet per toeval hebt gekregen. Ik zie meer en meer Skoda's op de baan :D Als dit merk niet zo uitvoerig gekocht zou worden zouden er ook geen mensen zijn die zoeken naar een Skoda Forum. Als ik geen Skoda zou gekocht hebben zou ik zelfs nooit op dit forum terecht gekomen zijn. Wat me echt wel over de streep trok om te registreren is de meeting die er eerstdaags aankomt. Normaal ben ik van de partij, ik ga men uiterste best doen om aanwezig te zijn! Ik zit nog met een nachtshift :gestoord:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja hier kan ik weinig aan toevoegen EdK en PC-fre@k hebben dit perfect uitgelegd (mooi om te lezen) daarom doet men dit.

Misschien nog ėėn ding............yes een RS Line op de meeting welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat ik me moet afmelden voor de M&G :( . Zoals heel af en toe gebeurt, vordert de dame de auto op om te gaan werken tegen de middag. Ik had al geen Skoda meer, en om nu nog zonder auto naar de meeting te komen....

 

Als er een volgende meeting, niet al te ver van de grens, komt, probeer ik wel aanwezig te zijn. In ieder geval toch bedankt aan iedereen die zich inzet voor de organisatie van de M&G.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wens iedereen vast veel plezier voor morgen. Maak er een gezellige bende van. Vergeet de poetsspulletjes niet voor als er onverhoopt nog een insect op de heenreis de verkeerde vliegroute kiest. Succes met de VCDS-projectjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe